wtorek, 24 marca 2015

Znowu w grze - Back in the Game (2013)


Tytuł oryginalny: Back in the Game
Reżyseria: Mark Cullen, Robb Cullen
Rok wydania: 2013
Czas trwania: 22 min 

Liczba odcinków: 13
Gatunki:
 sitcom

Serial komediowy opowiadający o Terry Gannon, która jest świeżo po rozwodzie, wprowadza się do swojego ojca, byłego bejsbolisty. Jej syn chce zaimponować dziewczynie ze szkoły i dostać się do drużyny bejsbolowej, jest jednak beznadziejny więc Terry wpada na pomysł bycia trenerką drużyny dzieciaków która nie dostała się do szkolnej reprezentacji z jej synem na czele.

Serial, który w USA okazał się dużym niewypałem. Mimo iż nakręcono 13 odcinków (1 seria) to wyemitowano na ABC tylko 10. Ja obejrzałem wszystkie odcinki i całkiem przyjemny do oglądania przed snem. Sporo baseballu, trochę humoru i wszystko podane w lekkiej formie. Do tego dość przyjaźni główni bohaterowie. Jednak nie dziwi mnie dlaczego ten serial nie odniósł sukcesu. Po prostu niczym się nie wyróżnia. Takich seriali w USA powstaje na pęczki. Dla mnie wątek baseballowy był kluczowy przy wyborze tego serialu do oglądania, ale przeciętny Amerykanin ma taki wybór że zwyczajnie go pominie. 

1 komentarz: