wtorek, 15 listopada 2022

Statystyki za sezon 2022!


W tym roku wziąłem udział w dość sporej liczbie meczy na tle ostatnich lat, bo aż 21. Ze wszystkich zapisywałem statystyki, więc mogę wam przedstawić pełne statystyki mojej osoby za ten rok. Zagrałem w 17 meczach Bałtyckiej Ligi Baseballu oraz 4 meczach I Ligi Baseballu. Podsumowanie sezonu ogólne, tradycyjnie pojawi się pod koniec 2022 roku.  A tymczasem zapraszam  Was na same statystyki.


Średnia odbić dość dobra .355. Sezon wyglądał tak, że runda wiosenna była bardzo dobra w moim wykonaniu. Niestety runda jesienna wszystko zepsuła i nie mogłem  się przełamać. Ten wynik był by o wiele niższy, gdyby nie ostatnie mecze z Wizards na których miałem sporo odbić i nieco podbudowałem statystykę. 

22 hity to mój nowy rekord. Poprzedni wynosił 17 hitów w 19 meczach.  Rekordowa również chyba liczba runów, która wyniosła 22. No i rekordowa liczba asyst - dokładnie 21 RBI. Rekordowa również liczba skradzionych baz, bo aż 13. 

Na pewno wyróżnia się również wysoka liczba strike outów, bo aż 14. Przypomnę, że w poprzednim  sezonie miałem tylko 3 "kaczki". 

17 odbić za 1 bazę i 5 za dwie bazy. 


Na te wszystkie rekordy duży wpływ miało to, że w Rawie Katowice byłem wystawiany w line-upie zawsze w pierwszej piątce pałkarzy, więc miałem po prostu więcej szans. 

Wrzucam to bardziej jako ciekawostkę, a kiedyś wrzucę wszystkie statystyki z całej kariery, ale to dopiero  za kilka lat :)

1 komentarz: