poniedziałek, 24 lipca 2023

Piwna Liga - Beer League (2006)

 


Czas trwania:
 1 godz 26 min
Gatunek: Komedia, Sportowy
Premiera: 15 września 2006 (świat)
Produkcja: USA
Reżyseria: Frank Sebastiano
Scenariusz: Artie Lange, Frank Sebastiano

Artie jest bezrobotnym i bez perspektyw na przyszłość dorosłym mężczyzną mieszkającym nadal ze swoją matką. Jedyną rzeczą, na której mu zależy jest weekendowa gra w softball, w podrzędnej lidze, wraz ze swoimi kumplami. Oraz związany z tym ceremoniał: bójki z innymi drużynami, mnóstwo alkoholu i dziewczyn. Po jednej z bijatyk drużyna Artiego otrzymuje ultimatum: ma zdobyć mistrzostwo, albo może pożegnać się z ligą. Chłopcy są mocno zdeterminowani do pracy, ale nie będzie to łatwe, bo drużyna Artiego to zbieranina nieudaczników, zajmująca aktualnie ostanie w lidze.

Film znany także pod nazwą "Liga Piwoszy" na który miałem chrapkę gdzieś od 2008 roku, jednak nie mogłem go znaleźć w wersji polskiej. Później pojawiał się czasami  w telewizji, ale jakoś nie dane mi było go obejrzeć. Udało mi się to ostatnio, gdy w końcu udało się znaleźć polską wersję w sieci. Wiedziałem czego się spodziewać - głupiutkiej, amerykańskiej komedii z wątkiem softballowym. I taki to właśnie film jest. Lekki i całkiem przyjemny. Takie 7/10. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz