poniedziałek, 9 października 2023

Miłość i baseball - The Slugger's Wife (1985)

 

Tytuł alternatywny: Nie wszystko dla miłości
Czas trwania: 1 godz 45 min
Gatunek: Komedia rom., muzyczny
Premiera: 29 marca 1985 (Światowa)
Produkcja: USA
Reżyseria: Hal Ashby
Scenariusz: Neil Simon

Gwiazda baseballu, która jest o krok od pobicia rekordu homerunów, spotyka piosenkarkę, która zostaje jego żoną. Mają jednak różne cele w życiu, w skutek czego rozstają się, a pobicie rekordu staje się zagrożone z powodu spadku formy. Być może jedyna szansa na pobicie rekordu to pogodzenie się żoną.

Już po opisie możecie domyślić się, że to naprawdę film "potworek" dla masochistów w obecnych czasach. Ale ponieważ widnieje na wielu listach jako "film baseballowy" i udało mi się go odnaleźć na kasecie VHS za którą zapłaciłem bagatela prawie 40 PLN, postanowiłem obejrzeć. Filmu nie znajdziecie nigdzie w sieci po polsku. Na filmweb ma zaledwie 14 ocen, a na imdb 1200 i kiepską ocenę 4,2. 

Film nużący od początku do niemalże samego końca. Baseball jest obecny i w sumie wątek baseballowy jest dość istotny w tym filmie, ale samych elementów meczowych nie ma za wiele i sprowadzają się w sumie do pokazania asowych odbić. Fabuła bardzo mocno się zestarzała, jest naiwna, a główny bohater mocno irytujący. Ciężko było dotrwać do końca tego dzieła. Jeden z najgorszych filmów baseballowych jakie miałem okazję oglądać. Moja maksymalna ocena to 3 na 10.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz