piątek, 12 lipca 2013

Baseballista - Mr. Baseball (1992)


Czas trwania: 1 godz 48 min
Gatunek: Komedia, Romans, Sportowy
Premiera: 2 października 1992 (świat)
Produkcja: Japonia, USA
Reżyseria: Fred Schepisi
Scenariusz: Kevin Wade, Gary Ross, Monte Merrick, Theo Pelletier, John Junkerman

Zawodnik drużyny New York Yankees zostaje sprzedany do japońskiego klubu baseballowego w Nagoi. Zderzenie mentalności Amerykanina z egzotyczną kulturą i obyczajowością ludzi Wschodu wywołuje wiele zabawnych sytuacji i nieporozumień.....

Film mam oryginalny na kasecie VHS. Ostatnie 10-15 minut taśmy jest nieco zjechane, ale udało mi się go obejrzeć. 
Znakomity pomysł! Film ukazujący kulturę Japonii. Można się dowiedzieć o kilku różnicach baseballowych między Ameryką a Azją. Bardzo mi się podobał!

2 komentarze:

  1. Gdzie mogę to ściągnąć ???

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mam pojęcia. Osobiście oglądałem na kasecie VHS, którą posiadam jeszcze z lat 90.

    OdpowiedzUsuń