środa, 24 lipca 2013

Fan - The Fan (1996)

Czas trwania: 1 godz 56 min
Gatunek: Thriller, Psychologiczny
Premiera: 27 grudnia 1996 (Polska) 16 sierpnia 1996 (świat)
Produkcja: USA
Reżyseria: Tony Scott
Scenariusz: Phoef Sutton

Gil Renard kocha baseball. Uważnie śledzi kolejne rozgrywki, nie opuszcza żadnego meczu ulubionej drużyny. Idolem Renarda jest nowy zawodnik, czarnoskóry Bobby Rayburn. Gwiazdor baseballu początkowo jest oczarowany wielbicielem, po czasie jednak odkrywa, że ma do czynienia z szaleńcem. Gil za wszelką cenę chce pomóc ulubieńcowi w osiągnięciu właściwej pozycji w drużynie. Po czasie miłość fana zmienia się w nienawiść.

Pierwszy raz obejrzałem chyba urywkami już za dzieciaka, później bez pierwszy kilkunastu minut obejrzałem dopiero w 2006 roku, wraz z początkiem odrodzenia baseballu w moim życiu. Rok później obejrzałem już film w całości. To jeden z genialniejszych filmów z wątkiem baseballowym. Polecam!

EDIT 2024-01-22
Film obejrzany na oryginalnej kasecie VHS i podczas seansu spostrzegłem się, że ja nigdy tego filmu nie oglądałem od początku. Zawsze na zasadzie, że trafiłem w telewizji w trakcie i oglądałem już do końca. Film dobry, ale jednak zestarzał się, daleki od ideału. 8/10.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz