poniedziałek, 6 maja 2024

100 Mecz w barwach Rawy Katowice

To, że z Piratami mamy niewielkie szanse było wiadome na długo przed meczami. Braki kadrowe,  brak trzech podstawowych miotaczy, majówkowy termin wyjazdowy, okrojona kadra i aż 4 mecze w dwa dni. Dodajmy do tego niezwykle silną drużynę Piratów Władysławowo w tym roku wzmocnioną kilkoma zawodnikami z Japonii i raczej wiedzieliśmy, że ewentualne zwycięstwo było by niespodzianką. 

Dlatego też sam wynik czy mecze przynajmniej dla mnie przyćmiło inne wydarzenie, a mianowicie mój setny mecz w barwach Rawy Katowice. Debiutowałem dokładnie 29 marca 2014 roku w meczu sparingowym przeciwko Silesii Rybnik. Reprezentowałem Rawę Katowice w poszczególnych latach: 

  • 2014 - pełny sezon w Rawie: I Liga + ŚLB
  • 2015 - tylko ŚLB (I Liga z Piratami)
  • 2018 - tylko I Liga Baseballu (BLB z Piratami)
  • od sierpnia 2021 - zawodnik Rawy Katowice na pełny etat (BLB + I Liga/Ekstraliga)
Tym bardziej się cieszę, że w moim setnym meczu w barwach Rawy przyszło mi zmierzyć się z moją byłą drużyną - Piratami Władysławowo, w których barwach rozegrałem 123 spotkania. A przy takiej ilości meczy jakie mamy w tym roku - już wkrótce to Rawa zostanie drużyną w której grałem najwięcej meczy w życiu. Dziś opisze tylko spotkania ekstraligowe z 1 maja, czyli mój mecz numer 99 i 100. 
Rawa Katowice - Piraci Władysławowo 0:25
Kompletna dominacja Piratów. Rozegraliśmy 5 zmian w obronie, cały mecz spędziłem na 1 bazie, gdzie miałem pierwsze błędy w tym roku. 
W ataku:
Fly aut
HBP

Rawa Katowice - Piraci Władysławowo 0:21
Rozegraliśmy 5 pełnych zmian w obronie, cały mecz spędziłem na 1 bazie. 
W ataku: 
Strike out
Strike out

I można by powiedzieć, że nieudany setny występ, w końcu dwa strike outy, ale to baseball - tak się po prostu zdarza. W obronie za to drugi mecz zdecydowanie lepszy. Nie wiem czy to jakaś podświadomość czy placebo, ale zawsze ciężko mi się gra i słabo mi idzie przeciwko Piratom Władysławowo

Post o kolejnych dwóch meczach BLB z 2 maja pojawi się w czwartek 9 maja.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz