poniedziałek, 8 kwietnia 2024

Spring Training - mecz

 

Wprawdzie to jeszcze nie jest to na co wyczekuję, ale stało się. W dniu wczorajszym, czyli 7 kwietnia 2024 pojawiłem się po raz pierwszy w tym roku na boisku baseballowym. Około godziny 10 rozpoczął się trening drużyny Rawy Katowice. Trening nie byle jaki, bo obecnych było około 20 zawodników. Po przećwiczeniu wielu elementów o godzinie 12:00 rozpoczęliśmy mecz wewnętrzny Rawa I vs Rawa II. Moja drużyna wygrała 8:7 po 6 zmianach. Ja zagrałem 5 zmian w obronie. Cały mecz spędziłem na 1 bazie, gdzie nie miałem za dużo pracy. Tak w ogóle mecz był nierówny, testowane były różne ustawienia oraz częsta rotacja miotaczy. Nie był to z pewnością mecz pokazowy, momentami wiele wolnych baz i wydłużanie trwania tego wszystkiego. Ale takie mecze też są potrzebne. 

Moja dyspozycja - względnie dobra. Wprawdzie niewiele miałem okazji do  zaprezentowania siły w ataku, hit trochę farfoclowaty, ale był. Najbardziej zadowolony byłem w sumie z jednego odbicia, które poleciało daleko, ale na foul ball. Tak technicznie po prostu najlepiej siadło. 

W ataku: 
2-base hit 1 RBI
HBP
BB. Stolen base. 1 run. 
HBP

Pozostało 5 dni i ruszamy już na pełnej. Szykuje się bardzo ciekawy i jednocześnie ciężki weekend, ale na to czekałem całą zimę. Kocham Baseball.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz