piątek, 16 września 2016

Powrót na boisko po wakacjach!

W końcu się doczekałem. Prawie 3 miesiące przerwy od meczy baseballowych... to dla mnie stanowczo za długo. Na szczęście w minioną niedzielę, 11 września udaliśmy z drużyną KSSP Bełchatów do Kutna, gdzie zmierzyliśmy się w dwumeczu z drużyną Centaury Warszawa II.



Mecze toczyły się w niesamowitym upale (ponad 30 stopni). Niestety oba mecze zakończyły się naszą porażką. Pierwszy mecz przegraliśmy 14:4, a drugi 18:10. Mimo wszystko z wielu elementów możemy być zadowoleni. Przede wszystkim w drużynie zadebiutował nowy zawodnik oraz po długiej przerwie powrócił dawny podstawowy gracz. 


Mieliśmy kilka dobrych zagrań i niestety parę wpadek. Wciąż za słabo na pałce, miotacze Centaurów na niewiele nam pozwolili. No i pod koniec zabrakło nam już miotacza, który by dokończył mecz... 


Mimo wszystko z meczy jestem zadowolony. Jeśli chodzi o moją grę to na pałce 1 strike out, 1 hit (po którym przebiegłem wszystkie 4 bazy) oraz same wolne bazy. W polu na łączniku bez błędów. Na miotaczu jeden błąd i niestety ręka mi siadła po 3-4 zmianach. A szkoda... Generalnie z mojej strony, mecze oceniam pozytywnie. Jako drużyna zagraliśmy tak jak się spodziewałem. Na tyle nas stać w tym momencie.


Kolejny nasz sprawdzian (już prawdopodobnie ostatni) w dniach 1-2 października. Obędzie się wówczas Turniej Młodych Drużyn w Miejskiej Górce, na który dostaliśmy zaproszenie. Będzie to impreza dwudniowa i będzie okazja do rozegrania dużej ilości meczy. 

1 komentarz:

  1. Dłużej bądźcie honorowi i miejcie mnie w d.... to na pewno nie będziecie mieć problemów na pałce !

    OdpowiedzUsuń