poniedziałek, 27 sierpnia 2018

Kulminacja BLB


W minioną niedzielę rozpoczęliśmy rundę letnio-jesienną podczas dwumeczu z Warsaw Dragons w ramach Bałtyckiej Ligi Baseballu. Pierwszy mecz rozpoczął się o godzinie 12:00 a drugi o 14:15 na boisku w Osielsku.

Warsaw Dragons – Piraci Władysławowo 0:13
W pierwszym meczu jak widać dominowaliśmy na boisku, choć początki były nieco przespane jeśli chodzi o nasz atak. Później jednak weszliśmy na prawidłowe tory i już pewnie kontrolowaliśmy przebieg spotkania nie pozwalając rywalowi choćby na jeden obieg. Mecz zakończony po 6 zmianach przewagą. Rozegrałem cały mecz na 1 bazie. Zero błędów, jedno odbicie po ziemi w moją stronę oraz jedna udana gonitwa.
W ataku:
Pop w infield
Pop w infield
BB
1-base hit
1 stolen base
1 RBI
2 runy

Piraci Władysławowo – Warsaw Dragons 14:3
W drugim meczu patrząc na wynik może się wydawać, że znów poszło nam lekko, ale wcale tak nie było, bo długo utrzymywała się niewielka przewaga, a po kilku błędach było nawet 3:3 I niemoc z naszej strony na pałce. Mogę się pochwalić, że dzięki agresywnej grze na bazach zdobyłem „przełamujący” obieg na 4:3. Później już poszło gładko. Rozgryźliśmy miotacza i leciał hit za hitem. Po raz kolejny mecz został zakończony przewagą po rozegraniu 6 zmian. Cały mecz spędziłem na 1 bazie, bez błędów. Złapałem 2 odbicia z powietrza w tym jedno w strefie foul za plecy.
W ataku:
HBP
1-base hit
BB
BB
HBP
4 stolen base
3 runy

To były całkiem dobre mecze z mojej strony, choć nie byłem na nich w 100% skupiony a to za sprawą pewnego projektu, który jednocześnie realizowałem. Ciężko mi się grało kiedy miałem coś więcej na głowie niż tylko skupienie się na meczu. Ale to jednorazowy projekt i cieszę się, że mimo to zagrałem całkiem dobrze.

Dwa zwycięstwa przybliżyły nas do podium w Bałtyckiej Lidze Baseballu. Na drugie miejsce szanse są niewielkie. W tej chwili zajmujemy trzecią lokatę i po piętach depczą nam Yankees Działodowo, którzy mają do rozegrania jeszcze 4 mecze. Jeśli Yankeesi wygrają wszystkie 4 mecze to niestety prawdopodobnie skończymy na 4 miejscu, ale Yankeesi mają jeszcze ciężkie mecze z Ravens Lublin, którzy również muszą wygrać. Więc wystarczy, że Yankees Działdowo przegrają jeden mecz z tych 4, a trzecie miejsce prawdopodobnie przypadnie Piratom. Nam zostały już tylko dwa mecze z debiutantami – Lisami Białystok.

I tak btw. Patrzę na tą Bałtycką Ligę i I Ligę i mam bezpośrednie porównanie bo w tym roku gram w obu tych ligach.... I Liga nie ma startu do BLB. Drużyny umawiają się na mecze jak na podwórku, zero organizacji, zero terminarza, zero konsekwencji. Ułatwienie formalności w I Lidze paradoksalnie sprawiło, że straciła ona na wartości. Ostatnio mecz został odwołany/przełożony dzień przed planowanym terminem. To jawna kpina i to prawdopodobnie mój ostatni sezon w I Lidze Baseballu, a przynajmniej na najbliższy czas.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz