poniedziałek, 1 października 2018

Ostatnie mecze I Ligi w sezonie 2018!

Dla mnie sezon już się skończył. Wczoraj byłem na ostatnich meczach I Ligi w Żorach, gdzie w barwach Rawy Katowice, udało nam się dwukrotnie pokonać Demony Miejska Górka, dzięki czemu kończymy rozgrywki I Ligi na 2. miejscu. W październiku prawdopodobnie zostanie jeszcze rozegrana Śląska Liga Baseballu, ale nie wezmę w niej udziału. W tym tygodniu zostały mi ostatnie 2 luźne treningi, a potem wyjeżdżam na spóźnione wakacje, aby odpocząć po tym ciężkim sezonie.

To był dla mnie naprawdę ciężki sezon. Jedyny porównywalny (lub nawet cięższy) był tylko ten w 2016 roku, kiedy grałem w Ekstralidze. Mecze co tydzień, w dodatku w niedziele, dalekie dojazdy - to wszystko powodowało, że człowiek nie miał kiedy odpocząć. Graliśmy co tydzień i organizm nie regenerował się w 100% na kolejne mecze. Niejednokrotnie po niedzielnych ekstraligowych meczach, pierwsze 2. noce były ciężkie, bo człowiek miał problem, żeby przekręcić się z jednego boku na drugi w swoim własnym łóżku. Oczywiście w tygodniu nadal staraliśmy się trenować, ale wiadomo jak wyglądały te treningi, kiedy organizm nadal nie doszedł do siebie. Tak... sezon 2016 był najcięższym sezonem w ekstralidze i rozegrałem w nim rekordową liczbę meczy - 33. W tym sezonie "zaledwie" 22 mecze, ale był to również męczący sezon dla mnie. Teraz jednak będzie czas podsumować rozgrywki, zaplanować kolejny rok i przede wszystkim zatęsknić za baseballem.



Demony Miejska Góra - Rawa Katowice 1:4
Świetny mecz, co widać po wyniku. Zagraliśmy świetnie jako drużyna i co ważne - zagraliśmy świetnie przede wszystkim w obronie, co się rzadko zdarza.
Ja całe 7 zmian spędziłem na 3 bazie, gdzie zrobiłem 1 aut po ziemi, 1 fly aut i 1 error.
Na pałce:
BB
Fly aut na LF
BB
2 runy

Demony Miejska Górka - Rawa Katowice 5:6
Kolejny świetny mecz. Dodatkowo potrafiliśmy podnieść się z wyniki 5:1 i wygrać 6:5.
Ja całe 7 zmian spędziłem na 1 bazie, gdzie zrobiłem 1 fly aut i 1 samodzielny double play.
Na pałce:
Groundaut
1-base hit
1 baza po errorze
2 stolen base
2 runy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz