wtorek, 16 lipca 2019

2 miejsce po sezonie zasadniczym BLB

No i niestety stało się. Ostatnie dwa mecze sezonu zasadniczego Bałtyckiej Ligi rozegraliśmy przeciwko Dębom Osielsko w niedzielę, 30 czerwca w około 35stopniowym upale. Dodatkowo dzień wcześniej również graliśmy dwa mecze. I to miało jak się okazało duży wpływ na niedzielne pojedynki, bo zwyczajnie... zabrakło nam sił na ostatni mecz i w związku z tym zaliczyliśmy pierwszą porażkę w tym sezonie. Pierwszy mecz wygraliśmy, drugi przegraliśmy, jednak ostatecznie różnica obiegów na plus dla Dębów i to oni zajęli ostatecznie pierwsze miejsce w naszej dywizji. Nam przyjdzie się zmierzyć w play offach ze zwycięzcą dywizji południowej. Na razie czekamy na to aby poznać przeciwnika, a ja postaram się króciutko podsumować ostatnie dwa mecze rundy zasadniczej. Jednocześnie będzie to ostatni post na blogu przed fazą play off (która zaczyna się w drugiej połowie sierpnia).




Piraci Władysławowo - Dęby Osielsko 8:5
Zagraliśmy 5 pełnych zmian i cały mecz zagrałem na 1 bazie, gdzie zaprezentowałem się bardzo dobrze w obronie. Mecz był dość nerwowy. Sędziowie nie dojechali i sędziował zawodnik Dębów Osielsko. Dwukrotnie krzyknął aut na pałkarzu, który niby wyszedł z batter boxu podczas odbijania (oba odbicia to były hity za 2 bazy i 2 punkty, więc łącznie umknęły nam 4 obiegi, a może i więcej). To mogło mieć wpływ na ostateczną kwalifikacje w lidze. Moim zdaniem? Nie było tam autu.
Na pałce:
1-base hit po skrócie. 
SO
SO
1 run

Dęby Osielsko - Piraci Władysławowo 13:5
6 zmian trwał mecz. 5 zmian rozegrałem na 1 bazie i jedną zmianę na miotaczu. Oddane 3 obiegi. Zrobiony 1 aut. Na miotacza wszedłem, aby po prostu skończyć mecz.
W ataku: 
1 baza po errorze
SO
Fly aut na CF
1 baza po errorze
1 run

Generalnie przez cały sezon nie miałem żadnego strike outa, aż w końcu w ostatnich meczach worek się rozwiązał i były aż 3. Szkoda, ale meczy nie będę dobrze wspominał. Nie mogłem złapać rytmu.

Ale to już nie ważne. Było minęło. Teraz trochę odpoczynku, wyjazdy wakacyjne i powracamy pod koniec sierpnia, by zmierzyć sie z mistrzem dywizji południowej!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz