środa, 2 października 2019

Awans do finału!

Mamy to! Piraci Władysławowo awansowali do finału Bałtyckiej Ligi Baseballu. Na przeciwnika wciąż czekamy, bo drugi półfinał zostanie rozegrany w najbliższy weekend. Tak więc już wiadomo, że zajmiemy wyższą lokatę niż przed rokiem, bo rok temu uplasowaliśmy się na 3 miejscu. Finał wstępnie zaplanowany jest na niedzielę, 13 października. I co ciekawe będzie to jeden mecz, ale za to 9-zmianowy. Dawno już nie grałem w 9-zmianowym meczu. Będzie ciekawie. A jak dotarliśmy do tego półfinału? Zapraszam na krótką relację.



Yankees Działdowo - Piraci Władysławowo 3:11
Pierwszy mecz stał od początku pod naszą kontrolą. Niezła obrona, dobry miotacz, zdecydowanie lepszy atak niż na meczach z Krakowem. I pewne zwycięstwo. Rozegrałem 4 zmiany na prawym zapolu. Miałem tylko jedną piłkę po ziemi.
W ataku:
Fly aut.
1- base hit 1 RBI
Strike out

Piraci Władysławowo - Yankees Działdowo 11:1
Drugi mecz stał już zupełnie pod naszą kontrolą. To samo co powyżej. Zagraliśmy naprawdę dobrze. Do bodajże 6 zmiany Yankeesi nie odbili żadnego  hita. Ja rozegrałem tylko 2 zmiany w obronie na prawym zapolu - zero piłek. Dzięki temu, że oba mecze mieliśmy pod kontrolą mogliśmy dać szansę ograć się mniej doświadczonym zawodnikom.
W ataku:
1 baza po errorze
1 stolen base
1 run



Sezon powoli dobiega końca, ale nas czeka jeszcze najważniejszy sprawdzian, już za 2 tygodnie w finale Bałtyckiej Ligi Baseballu. Naszym przeciwnikiem będzie Stal Kutno lub Dęby Osielsko.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz