wtorek, 29 września 2020

Dobre mecze w Działdowie


Kolejny raz w Działdowie i kolejny raz przeciwko Yankees Działdowo, jednak tym razem w ramach rozgrywek I ligi baseballu. Przeciwnicy zdecydowanie słabsi niż przed tygodniem, ale to nie znaczy, że była to łatwa przeprawa. Nasza gra po prostu była również bardzo dobra. Prognoza sprawdziła się idealnie, bo oberwanie chmury nastąpiło pod koniec drugiego meczu i stąd też drugi mecz został zakończony przed czasem (po 6 zmianach). 

Piraci Władysławowo - Yankees Działdowo 13:0

Pierwszy mecz pod naszą kontrolą właściwie cały czas. Rozegraliśmy 6 pełnych zmian. Cały mecz spędziłem na 3 bazie. Bez błędów. Dwa odbicia, groundballe do mnie i pewne auty na jedynce. 

W ataku: 
1-base hit
1 baza po errorze
Fly aut na CF
2-base hit
BB
4 runy


Yankees Działdowo - Piraci Władysławowo 3:7
Drugi mecz nieco bardziej wyrównany, ale również pod naszą kontrolą od początku do końca. Z powodu deszczu, rozrywamy 6 pełnych zmian. Cały mecz spędziłem na 3 bazie bez większych błędów. Dwa razy złapany biegacz na próbie kradzieży, 2 groundballe w moją stronę. Jeden mały diving catch i pewny aut na jedynce oraz jeden slide catch do piłki przy samej bazie i również pewny aut na jedynce. Dobre mecze w obronie z mojej strony.... i to na 3 bazie.

W ataku: 
BB
1-base hit
BB
Fly aut
2 runy
2 stolen base

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz