wtorek, 7 listopada 2023

Statystyki za sezon 2023!

 

24 mecze w tym roku i ze wszystkich spisywałem statystyki, co czyni ten rok rekordowym. Żeby była jasność - były lata gdy grałem w większej liczbie meczy niż w tym. Rekord pochodzi  z 2016 roku i były to 33 mecze, ale statystyki z tamtego roku mam tylko dla 20 Ekstraligowych meczy, ponieważ prowadziłem wtedy drużynę KSSP Bełchatów i jednocześnie w niej grałem - miałem za dużo na głowie, aby jeszcze rzetelnie spisywać swoje statystyki. Dlatego też w przeszłości nie zawsze statystyki dotyczyły wszystkich meczy, ale np. konkretnej ligi/szczebla ligowego. 

W tym roku udało mi się zebrać statystyki ze wszystkich 24 meczy z 3 szczebli rozgrywkowych: Bałtycka Liga Baseballu, Puchar Polski, I Liga Baseballu, a prezentują się one tak:


W związku z rekordową liczbę meczy, w kwestii statystyk, prawie wszystkie kategorie są rekordowe w tym roku. 
Średnia odbić .380. to druga najwyższa w mojej karierze. Rekord pochodzi z sezonu 2021 i było to .429. 
27 hitów to mój nowy rekord i dodatkowo aż 6 odbić za 2 bazy co także jest nowym rekordem. No i w końcu pojawiło się odbicie za 3 bazy - pierwsze w mojej karierze. 
25 RBI to kolejna rekordowa kategoria. 
Wszystko zwieńcza rekordowe 71 at bat oraz 138 i 1/3 rozegranych zmian. 

Czy jestem zadowolony?
I tak i nie. 
Tak, bo rzeczywiście były mecze kiedy byłem w gazie i miałem niemalże 100% skuteczności, co cieszy, że pomimo wieku nadal trzymam poziom. 
Nie, bo jednak w najważniejszych meczach czasami człowiek zawodził, jak np. w półfinale BLB, kiedy miałem 0 odbić...

Plany na kolejny rok/lata?
Co najmniej utrzymać obecny poziom, a najlepiej jeszcze go poprawić. No i nieśmiało chciał bym kiedyś wybić w końcu tę piłkę za boisko :) A na razie pomału wchodzę w tryb zimowy i rozpoczynam treningi zimowe. Chcę dobrze przepracować zimę.
Kocham Baseball :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz