poniedziałek, 22 września 2014

Puchar Polski 2014!

W miniony piątek miałem urlop, podczas którego udałem się do Żor na Puchar Polski! Wraz z Rawą tego dnia podejmowaliśmy Silesię Rybnik oraz Gepardy Żory (zdobywcy Pucharu Polski 2013).

Pierwszy pojedynek z Silesią Rybnik był po prostu słaby w naszym wykonaniu. Wiele prostych, dziecinnych wręcz błędów i słaby atak. Słabo zagraliśmy również taktycznie, przez co przy wypełnionych bazach i 0 lub 1 aucie nie schodziły żadne obiegi. Potem wystarczyła jedna czy dwie słabsze zmiany w obronie i zasłużenie przegraliśmy 11:1 po 6 zmianach.
W moim wykonaniu mecz fatalny. W polu w miarę, ale za to na pałce:
SO
SO
1-baza po errorze 3-bazowego.

W drugim meczu podejmowaliśmy Gepardy Żory i poszło nam wprawdzie nieco lepiej, ale to wciąż za słabo, aby pokonać takich rywali. Z mojej strony mecz zdecydowanie lepszy, choć miałem error (lub nawet dwa?) na 1 bazie. Jakiś zamulony byłem tego dnia. Zadowolony natomiast jestem z pałki, bo już się bałem, że to będzie tragiczny Puchar Polski w moim wykonaniu w ofensywie. A tak:
2-base hit
SO
1-base hit
Wolna baza

Mecz przegraliśmy 10:5, ale warto zauważyć że w naszej ekipie debiutowało trzech zupełnie nowych zawodników, którzy nigdy nie grali do tej pory w prawdziwych meczach.

Udało się więc poprawić avg. i wyjść na 0.333, jednakże jako drużyna daliśmy ciała w najważniejszych momentach. Zagraliśmy poniżej swojego poziomu i zasłużenie przegraliśmy oba mecze, a co za tym idzie - odpadliśmy z dalszej rywalizacji. Warto odnotować, iż Puchar Polski po raz kolejny zdobyła drużyna Gepardów Żory. Serdecznie gratuluję!

A teraz czas powoli przygotowywać się do play offów!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz