poniedziałek, 3 kwietnia 2017

Świetny początek

W dniu wczorajszym Piraci Władysławowo sparingowo, przedsezonowo zmierzyli się w dwumeczu przeciwko Dębom Osielsko. W drużynie Piratów zadebiutował kolejny bełchatowianin - Krzysztof Gawor, który rozpoczął swoją przygodę z baseballem dopiero w zeszłym roku, a już wszystkich zaskoczył całkiem dobrą postawą na boisku. W tym sezonie KSSP skupiać się będzie głównie na wspieraniu Piratów Władysławowo, a konkretnie czwórka czołowych graczy KSSP będzie reprezentować Piratów w rozgrywkach I ligi baseballu, a będą to:
Jakub Osiński (niezmiennie od 7 lat)
Arkadiusz Michlewski (niezmiennie od 7 lat)
Jakub Kołodziejczyk (powrót po kilkuletniej przerwie)
Krzysztof Gawor (debiutant)

Poza Piratami być możę pojawimy się również na turnieju drużyn nowopowstałych, jednakże wszelkie inne mecze (CLB, towarzyskie) w tym roku jako KSSP - odpuszczamy, z powodu zbyt dużych braków kadrowych.

A wracając do sparingowych meczy...

W moim wykonaniu były one świetne!

Pierwszy mecz trwał 7 zmian i był niezwykle szybki. Do 6 zmiany, wynik to 0:0. Niestety w dograniu 6 zmiany, Dęby wyszli na prowadzenie 5:0 i tym wynikiem skończył się ten mecz. Ja cały mecz spędziłem na środkowym zapolu. Niestety popełniłem jeden błąd, ale miałem również kilka dobrych zagrań.

W ataku:
1-base hit
SO
BB

W drugim meczu nie wiadomo dokładnie jaki był wynik, ale wygraliśmy. Ten mecz był bardziej eksperymentalny i trwał 5 zmian. Ja rozegrałem 2 zmiany na 1 bazie, 2 zmiany na 3 bazie i 1 zmianę na łączniku. Miałem kilka akcji i kilka dobrych podań. Raczej bez większych błędów.

W ataku:
BB
HBP
HBP
2-base hit
3 runs, 0 rbi

Jak widać teoretycznie "forma na pałce jest" i rzeczywiście kontakt z piłką jest, widoczność piłki jest, ale wciąż widzę wyraźne braki w technice. Mimo wszystko mam nadzieję, że te mecze sparingowe to dobra prognoza na nadchodzący sezon, bo już dawno nie miałem tak dobrego początku. 

Teraz tylko pozostaje czekać na terminarz I ligi... może się doczekam...

Ajjj, warto było czekać całą zimę. Jak ja kocham ten sport.

4 komentarze:

  1. Dlaczego na forum nie można już wejść w żaden dział? To prywatne forum?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prywatne są tylko działy dotyczące samej drużyny.

      Usuń
  2. Czyli chyba wszystkie, ponieważ nawet w dział treningi nie można wejść. A taki hydepark mnie np. nie interesuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Baseball jest taką sprytną dyscypliną sportową, że miejsce na boisku znajdzie się dla każdego, o praktycznie każdych predyspozycjach.

    A w przypadku tuszy, to akurat baseball ma bardzo duży procent zawodników z nadwagą i nie są to zawodnicy słabi. Wystarczy dobrze odbijać lub rzucać :)

    Weźmy zawodowców z MLB. Pierwsi jacy mi się nasunęli na myśl:
    C.C. Sabathia
    Miguel Cabrera
    Prince Fielder
    David Ortiz
    Większość gra "pierwsze skrzypce" w swoich drużynach. Więc prawda jest taka, że wygląd się nie liczy. Liczy się tylko to co prezentujesz na boisku. Jeśli ktoś jest przykładowo wolniejszy, to nadrabia innymi aspektami. I to jest właśnie piękno baseballu.

    OdpowiedzUsuń