piątek, 6 października 2017

Jesienny turniej odwołany!

Jak to powiedział kiedyś Casey Stengel: "W meczu baseballowy mogą się zdarzyć trzy rzeczy: możesz wygrać, możesz przegrać albo... może padać". Niestety po ostatnim optymistycznym wpisie - czas na zejście na ziemię. Aura w naszym kraju jest obecnie fatalna i w skutek złych warunków atmosferycznych - turniej, który miał się odbyć w najbliższy weekend został odwołany. 

To dla mnie duży cios, bo naprawdę chciałem zagrać, ale decyzja jest dla mnie zrozumiała. Pada od kilku dni, prognozy nie są zbyt optymistyczne i boisko po prostu nie nadaje się do gry w baseball.

Co dalej? Czy to już koniec sezonu dla mnie? 
Być może. Ostatni wolny weekend jaki mam w październiku to 21-22. Być może wtedy udało by się coś zagrać, chociażby jakieś mecze towarzyskie. Zobaczymy jak to wszystko się potoczy i przede wszystkim czy pogoda na to pozwoli.

1 komentarz: