piątek, 26 stycznia 2018

Zapowiedź zmian na blogu

13 stycznia stuknęło blogowi sześć lat. Przez ten czas wiele się tutaj zmieniło, zarówno jeśli chodzi o wygląd bloga jak i samą tematykę wpisów. Z początku blog miał być o wszystkim co jest tylko związane z baseballem, jednak nie sprawiało mi to przyjemności, bo w sumie przepisywałem newsy z innych portali baseballowych (angielskich). I wtedy powiedzmy, że miało to jeszcze sens, bo nie było żadnych stron baseballowych w Polsce. Teraz już jest skarbnica wiedzy o MLB - mlb.com.pl. 

Zrezygnowałem z tego typu tekstów, ale nadal opisywałem wszelkie filmy, seriale czy animacje związane z baseballem i to sprawiało mi frajdę (i nadal sprawia). W 2014 roku zacząłem opisywać swoje mecze, swoje odczucia i ogólnie swoją karierę. I to w chwili obecnej główny cel bloga - archiwizowanie mojej baseballowej kariery, abym za 20-30 lat mógł usiąść wygodnie w fotelu z kubkiem kawy i powspominać sobie stare czasy.

Podczas ostatnich przemian na blogu, zmieniłem nieco kategorie powyżej, ale... nie są one zbyt elastyczne. Dział "Historia" i "Na luzie" są właściwie działami widmo. Dostrzegam potrzebę zmian głównie właśnie w tych kategoriach.

Dlatego chciał bym:
1. Usunąć część działów. Zostaną tylko:
O mnie
Kariera
Felietony
Filmy
Seriale
Animacje
Gry
Pozostałe
Zastanawiam się jeszcze czy rozbijać Filmy, Seriale, Animacje i Gry czy zostawić jedną kategorię "Kultura".

2. Po wejściu w dany dział nie będą pokazywać się wszystkie posty oznaczone daną etykietą, tylko pojawi się lista wszystkich wpisów na dany temat. Zdecydowanie łatwiej będzie poruszać się po blogu. Mi to ułatwi np. dostrzeżenie czy dany film baseballowy był opisywany na blogu czy też nie. Dodatkowo pomoże to również w spojrzeniu na bloga bardziej statystycznie.

3. Dział O mnie zostanie nieco przebudowany i okraszony nowymi informacjami/zdjęciami.

4. Dział Kariera pozostanie mniej więcej w podobnym tonie w jakim jest obecnie. Jedynie pojawi się lista z wszystkimi postami podzielona na sezony.

5. W dziale Felietony chciał bym aby była lista najważniejszych tekstów, które napisałem na tym blogu. Nie wiem jeszcze czy na pewno będzie się tak nazywał. Pomyślę.

6. Jeśli chodzi o Filmy/Seriale/Animacje to bez zmian, jedynie pojawi się alfabetyczna lista.

7. I na koniec jeśli coś nie będzie pasować do żadnego działu (np. taki post jak ten) trafi on do działu "Pozostałe".

Tak to widzę. Dajcie mi czas do końca marca i mam nadzieję, że uda mi się wszystko uporządkować, bo wraz z większą ilością postów, robi się większy bałagan i czasem ciężko coś znaleźć. Stąd też chciał bym listę postów podzielonych na kategorie. Myślę, że to ułatwi poruszanie się po blogu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz