wtorek, 16 stycznia 2018

Sezon 2018 - zapowiedź

Po leniwym grudniu (urlop + świąteczny czas) od stycznia powróciłem do regularnych treningów. Moje przygotowania do nadchodzącego sezonu są w toku i liczę że do kwietnia uda się wyklarować formę. Pod koniec zeszłego roku podsumowałem i jednocześnie zamknąłem ubiegły sezon. Teraz już skupiam się tylko nad tym co będzie, czyli na sezonie 2018. Nadszedł również czas, aby uchylić rąbka tajemnicy.


Ostatni mój post o emigracji był może nieco pesymistyczny, ale to nie do końca tak. Ja nadal tego pomysłu nie porzucam i na ten moment wszystko co tam pisałem jest aktualne. Tzn. nie wiem jak będzie wyglądała moja baseballowa kariera w przyszłości. Czy wyprowadzę się i zmienię barwy? Tego nie wiem sam. Czas to zweryfikuje. Ale na ten sezon decyzję już podjąłem i wygląda to następująco:

Rawa Katowice - tak jest, powrót do drużyny ze śląska. Ostatni raz grałem w barwach Rawy w 2015 roku, ale tylko w rozgrywkach Śląskiej Ligi Baseballu. Rok wcześniej czyli w 2014 roku grałem w Rawie "na pełny etat", czyli w I lidze i ŚLB. W tym roku następuje powrót, bo... chciałem grać w rozgrywkach ligowych spod szyldu PZBALL, a Rawa sama złożyła mi tą propozycję. Chłopaki chcieli by w nadchodzącym sezonie powalczyć o coś więcej niż zazwyczaj i mam stanowić nie jako wzmocnienie składu. Ucieszyłem się z tej propozycji, ale oczywiście musiałem to wszystko chwilę przemyśleć. Propozycję dostałem w listopadzie. Odpowiedziałem na nią w styczniu, bo to właśnie w styczniu miałem już wizję jak będzie wyglądał ten sezon w moim wykonaniu. W drużynie Rawy priorytetem są oczywiście rozgrywki I Ligi oraz w miarę możliwości Śląska Liga Baseballu. Nie ukrywam, że cieszę się z powrotu do tej drużyny i liczę, że powalczymy o mistrzostwo I ligi baseballu.

Piraci Władysławowo - w zeszłym roku nie wystartowaliśmy w rozgrywkach I ligi. W tym roku również nie wystartujemy, ale... pojawi się alternatywa - Bałtycka Liga Baseballu stworzona przez Białego właśnie z Piratów. Będzie to liga nie oficjalna jak niegdyś Centralna Liga Baseballu. Udział zapowiedziało aż 7 drużyn:
Piraci Władysławowo
Dęby Osielsko II
Lisy Białystok
Warsaw Dragons
Centaury Warszawa II
Yankees Działdowo
Ravens Lublin
Łącznie czeka nas 12 meczy, 7 wyjazdów w tym jeden dwudniowy. 6 wyjazdów do Osielska oraz 1 wyjazd do Działdowa. Mecze BLB będą rozgrywane na boiskach w Osielsku oraz Działdowie. Nie ukrywam, że bardzo cieszy mnie ta inicjatywa. Po nieudanym sezonie Piratów zeszłym roku (wycofanie się z rozgrywek I ligi) w końcu wracamy na właściwe tory.

KSSP Bełchatów - działalność KSSP od zeszłego roku skupia się na trenowaniu i propagowaniu baseballu. Jako drużyna w tym sezonie będziemy (podobnie jak w poprzednim) wspierać Piratów Władysławowo. Bez naszej pomocy, drużyna z nad morza nie uzbierała by prawdopodobnie pełnego składu. Tak więc czwórka bełchatowian będzie reprezentować Piratów Władysławowo w rozgrywkach BLB.
Czy coś poza tym? Oczywiście być może jakiś Turniej Drużyn Nowopowstałych, gdzie zagralibyśmy jako KSSP łącząc skład z Kraków Kings. 

Jak widać plan na sezon napięty i ambitny. Liczę że uda mi się zagrać w ~25 meczach. Za rok się okaże czy moje przewidywania okazały się trafne. W gwoli ścisłości, jako że gram w dwóch drużynach jednocześnie chciał bym jeszcze przedstawić jak będzie wyglądał priorytet rozgrywek w przypadku gdyby terminy się nachodziły. A więc:

I Liga  --->  Bałtycka Liga Baseballu  --->  Śląska Liga Baseballu

Krótko mówiąc największy priorytet to rozgrywki I Ligi z Rawą. W następnej kolejności BLB z Piratami i na koniec, jeśli będę miał wolne terminy to ŚLB z Rawą.

I to by było tyle na dziś. Chyba za wcześnie napisałem ten wpis, bo... nakręciłem się na ten sezon jeszcze bardziej, a mamy dopiero połowę stycznia :)
Kocham Baseball.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz