środa, 20 czerwca 2018

Fatalny atak i debiut na górce

Kolejne dwa mecze rozegrałem w minioną sobotę 16 czerwca gdzie wspierając Rawę Katowice, mierzyliśmy się z Yankees Działdowo. Niestety moja dyspozycja pozostawiała wiele do życzenia. Być może wpływ na to miała długa droga (3,5 godziny). Dodatkowo to ja byłem wyjątkowo kierowcą, a zazwyczaj jeżdżę jako pasażer więc nie jestem przyzwyczajony do takiego obrotu spraw. Nie mniej zagrałem fatalnie w ataku i to potwierdza moje wcześniejsze słowa, że ten sezon to dla mnie sinusoida. Po dobrych dwumeczach przychodzą kiepskie....


UKS Yankees Działdowo - Rawa Katowice 13:8
Tradycyjnie początek meczu na styku, później masa błędów głównie na zapolu i tracimy obiegi. Yankeesi nam odskakują, my nie potrafimy odrobić. Zapole to najgorszy obszar w drużynie Rawy niestety. Jakiegoś naprawdę wyróżniającego się miotacza, który by przytrzymał rywala również brakuje, dlatego te odbicia będą... Dlatego tak ważne jest aby robić auty na zapolu, bo każda piłka która spada na ziemie kosztuje nas kilka obiegów....
Moja gra akurat w tym meczu była całkiem dobra. W obronie spędziłem cały mecz (6 zmian) na 1 bazie. Miałem jeden złapany pop i ogólnie bez błędów.
W ataku:
BB
1 base hit
BB
Fly aut na LF
3x stolen base
1 run

UKS Yankees Działdowo - Rawa Katowice 8:3
Drugi mecz bardzo podobny do pierwszego. Słaby atak, chyba w 3 zmianach mieliśmy pełne bazy i 0/1 aut i nie potrafiliśmy z tego zrobić punktów. Słabe zapole i kończy się podobnie jak mecz numer jeden. Moja gra na pałce porażka, ale... Rozegrałem 6 zmian w obronie. 3 i 2/3 zmiany na 1 bazie - bez błędów a na koniec meczu wszedłem na górkę.

Miotałem 2 i 1/3 zmiany i szło mi naprawdę fenomenalnie. Był to mój debiut w tym sezonie, ale naprawdę nie spodziewałem się, że tak dobrze mi będzie szło. Kontrola perfekcyjna. Piłka leciała dokładnie tam gdzie chciałem, co może potwierdzić fakt, że maksymalnie zrobiłem 2 balle tylko na jednym pałkarzu. Pozostali 1 ball lub same strike. Dodatkowo na te 7 autów - 4 to były strike outy. Nie spodziewałem się takiego obrotu spraw, ale to właśnie miotanie podniosło mi trochę morale w tym meczu.
Początek meczu spędziłem na 1 bazie gdzie złapałem 1 mocny groundball po ziemi oraz zaliczyłem 1 error.
W ataku: 
Fielder choice
3x SO

---

Trzeba wyciągnąć wnioski i gramy dalej. Już w tą sobotę ponownie w Działdowie kończymy rundę wiosenną w Bałtyckiej Lidze Baseballu. Piraci Władysławowo zmierzą się z liderami Ravens Lublin. To będą bardzo ważne mecze, które mogą zaważyć o mistrzostwie i ostatecznym układzie tabeli. Wg. statystyki - te mecze powinny mi wyjść dobrze :) Boisko już poznaliśmy w ostatnią sobotę więc wierzę, że teraz już może być tylko lepiej. Byle do soboty!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz