środa, 12 września 2018

Nowe kategorie!

Stało się to co chciałem zrobić już dawno. Jak widać na górnej belce zmieniłem kategorie. Dodatkowo każda kategoria zawiera obecnie wszystkie artykuły ułożone alfabetycznie, dzięki czemu łatwiej cokolwiek znaleźć.

Jeśli ktoś śledzi bloga od dawna to z pewnością zauważył, że przeszedł on pewną ewolucję. Z początku chciałem pisać o wszystkim co jest związane z baseballem. Po czasie jednak stwierdziłem, że pisanie, a właściwie przepisywanie newsów z Major League lub polskich lig nie przynosi mi frajdy. Skupiłem się wtedy na opisywaniu filmów, seriali, anime, itp. o baseballu. Zacząłem wyszukiwać różnych nowości, aby tylko obejrzeć i wrzucić post na blog. Aż doszliśmy do 2014 roku i to właśnie wtedy zacząłem przechodzić na wpisy o własnej karierze, własnych odczuciach po meczu, itp. itd. Można by rzec, że obecnie bloga prowadzę w głównej mierze dla siebie, aby zapisać swoją baseballową historię meczy, itp. itd.


Dlatego też kategoryzacja wymagała zmian i to dużych zmian. Ale opiszę je po kolei:

Strona Główna i O mnie - nie zmieniły się nic. Strona główna to nadal kilka najnowszych wpisów na blogu, a O mnie to nadal krótki mój opis.

Kariera - tutaj również właściwie nic się nie zmieniło. Jest to jedyna kategoria w której posty wyświetlają się taśmowo - wszystkie, które zostały oznaczone tagiem "kariera", oczywiście wszystko chronologicznie. Tutaj są właśnie wszelkie zapowiedzi i relacje z meczy, które sam rozegrałem. To zostaje bez zmian.

Artykuły - tutaj duża zmiana. Poprzednio wyglądało to podobnie jak w dziale "Kariera", czyli wszystko z etykietą "artykuł" było tu wyświetlane. Obecnie jest to nowa strona, gdzie wyszczególniłem chronologicznie najważniejsze artykuły jakie napisałem na blogu. Takie do których warto wrócić. Jednocześnie brakuje tam sporo "zwykłych" artykułów i obecnie dostać się można do nich tylko poprzez archiwum lub wyszukiwarkę.

Filmy, Animacja, Seriale, Literatura - stwierdziłem, że skoro poza opisem kariery, zrobiłem porządny, najlepszy w Polsce spis dzieł baseballowych wydanych w Polsce (lub po polsku) - to warto to zachować i ułożyć w jakiś rozsądny sposób. Dlatego też w każdym tym dziale znajdują się opisane dzieła baseballowe w sposób chronologiczny. W przypadku opisu kolejnych pozycji będę aktualizował listę.

Mam nadzieję, że zmiany przypadną Wam do gustu :)

---

Jeśli chodzi o wrześniowe mecze to niestety terminarz się znów porozsuwał. Mieliśmy grać ostatnie mecze Bałtyckiej Ligi w tą sobotę, a w chwili obecnej nie wiadomo kiedy zagramy... Jeśli chodzi o Rawę to gramy ostatnie dwa dwumecze I ligi teraz w niedzielę 16 września w Miejskiej Górce oraz prawdopodobnie 29/30 września w Żorach. Wolny zostaje mi jeszcze pierwszy weekend października, czyli 6-7 październik. Być może i wtedy coś się jeszcze uda zagrać.

I to będzie dla mnie koniec sezonu, bo w tym roku 8 października wyjeżdżam na 2-tygodniowy urlop. Smutne to, że znów wszystko w rozsypce i nie wiadomo w końcu co, gdzie, kiedy i z kim, ale mam nadzieję, że uda się wszystko rozegrać i uda mi się zamknąć sezon przed 8 października.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz