poniedziałek, 3 września 2018

Wrześniowe sparingi

Zdjęcia archiwalne z 2014 roku.
W minioną sobotę byłem w Żorach, gdzie reprezentując Rawę Katowicę zmierzyliśmy się dwukrotnie w Yankees Działodowo w ramach meczy sparingowych. Niestety w moim wykonaniu mecze średnie, ale jako drużyna zagraliśmy całkiem nieźle. Początkowo miały to być mecze 1. ligi, ale po wielu zawirowaniach ostatecznie były to dwa 6-zmianowe mecze sparingowe. Ta sytuacja po raz kolejny udowadnia, że rozgrywki I ligi nie mają najmniejszego sensu...






Yankees Działdowo - Rawa Katowice 9:10
Bardzo dobry mecz, który rozstrzygnął się dopiero w dograniu 6 zmiany, po błędzie 1-bazowego z Działdowa. Ja cały mecz rozegrałem na 1 bazie, bez błędów.
W ataku: 
BB
Ground DP
1-base hit
SO
2 runy
1 kradzież

Yankees Działdowo - Rawa Katowice 4:5
Drugi mecz również na styku, jednak tym razem minimalnie lepsi byli Yankeesi. 4 zmiany rozegrałem na 3 bazie, gdzie popełniłem 1 błąd. A ostatnie 2 zmiany spędziłem na miotaczu, gdzie oddałem 1 obieg i zaliczyłem 3 strike outy.
W ataku jednak słabo: 
Groundaut
SO

Bardzo zadowolony jestem z miotania. Wiem, że to tylko 2 zmiany, ale piłka wędrowała dokładnie tam gdzie chciałem. Oddałem 0 wolnych baz. Niestety średnia postawa na pałce, ale za to bieganiem bo bazach wywalczyłem kilka obiegów i powstrzymałem kilka autów.

Teraz najbliższe mecze prawdopodobnie 15 i 16 września i prawdopodobnie w oba dni będą dwumecze. Szykuje się ciężki weekend, ale najpierw 1 weekend przerwy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz