poniedziałek, 3 czerwca 2019

Dwie pewne wygrane z Bielawa Vikings!

Kolejna kolejka Bałtyckiej Ligi za nami. W minioną sobotę byłem we Wrocławiu, gdzie Piraci Władysławowo zmierzyli się z Bielawa Vikings. Oba mecze pewnie wygrane. Na boisku panował straszny skwar i przyjacielska atmosfera.






Piraci Władysławowo - Bielawa Vikings 17:8
Pierwszy mecz moim zdaniem był nieco senny, tzn. wielu zawodników popełniała proste błędy. W tym oczywiście ja również. Nie ukrywam, że czułem się dziwnie zamulony. Mecz trwał 6 zmian. Rozegrałem 3 zmiany na środkowym zapolu i 3 zmiany na 1 bazie. W polu raczej kiepsko.
Na pałce: 
BB
HBP
Fly aut na popie
HBP
Sacrifice fly na LF (RBI).
3 runy
3 stolen base
1 RBI

Bielawa Vikings - Piraci Władysławowo 0:19
Drugi mecz był już zdecydowanie lepszy w naszym wykonaniu. Dodatkowo rozpocząłem mecz na górce miotacza. Można powiedzieć, że sam się tam wprosiłem, ale chciałem coś porzucać na poważnie, bo w tym sezonie jeszcze nie rzucałem z górki. Widać zastój (mało treningów miotania ostatnio), ale nie było źle. Rozegrałem pełne 2 zmiany. Oddałem 0 obiegów i chyba 1-2 hity. Założyłem 2 strike outy. Mecz trwał 6 zmian. Trzecią zmianę grałem na 3 bazie, a pozostałe 3 zmiany na 1 bazie.
Na pałce:
1-base hit
Fly aut na CF
BB
1-base hit 2 RBI
BB
BB
3 runy
2 RBI


Kolejne i ostatnie mecze przed wakacyjną przerwą - już w ostatni weekend czerwca!
Kocham Baseball!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz