poniedziałek, 3 października 2022

Flashbacki z 2016

W dniu wczorajszym w Rybniku podejmowaliśmy lidera I Ligi baseballu - Stal II Kutno. I niech was nie zwiedzie ta dwójka w nazwie drużyny, bowiem sporo zawodników stających naprzeciwko nam w dniu wczorajszym to najlepsi baseballiści w Polsce, którzy zdobyli z pierwszym składem Mistrzostwo Polski 2022! Różnice było widać gołym okiem. Każdy zawodnik z Kutna po prostu potrafi odbijać. 

Grając te mecze miałem małe flashbacki z ekstraligowego sezonu 2016 z Piratami, bo same mecze i sama drużyna Kutna wyglądała podobnie. Dość powiedzieć, że drugi mecz na górce kończył chyba najlepszy obecnie miotacz w polskiej lidze. Wtedy w tym 2016 roku przegraliśmy z Piratami 16:1 i 21:0. A w rundzie rewanżowej 25:0 i 20:0. Jak widać wyniki dość srogie. Pamiętam jeszcze jeden mecz z Kutnem, tym razem z kadetami Stali Kutno, jako KSSP przegraliśmy 15:1. Krótko mówiąc - Kutno zawsze udowadniało, że są najlepsi w Polsce. 

Nie inaczej było tym razem. I oczywiście można zrzucić winę nieco na okrojony skład, niedyspozycje, itp. ale to i tak nie odmieniło by losów meczu. Może wynik różnił by się o kilka oczek - nic więcej. 

Stal Kutno II - Rawa Katowice 28:0
Cóż mogę powiedzieć o meczu numer jeden? Kutno odbijało naszego miotacza jak chciało i gdzie chciało. W sumie tyle. Paradoksalnie i my mieliśmy szanse, ale co najwyżej udało nam się kilka razy obstawić bazy. Na tyle dziś nas było stać. 
Ja spędziłem 3 zmiany na 3 bazie, gdzie raz dostałem dość mocno podbitą piłkę w przedramię. Ostatnie 2 zmiany spędziłem na lewym zapolu,  gdzie złapałem dwie piłki z powietrza. 
Na pałce:
Ground aut
Fly aut

Rawa Katowice - Stal Kutno II 0:12
Pod względem wyniku mecz ten wyglądał lepiej. Kutno miało nieco większe problemy z naszym miotaczem, ale za to my w ataku nie zdziałaliśmy prawie nic. Druga baza to nasze największe osiągnięcie. Narzucali najlepsi w Polsce. Dwa hity to za mało. 
6 zmian w ataku, 5 zmian w obronie. Cały mecz spędziłem na 3 bazie, gdzie miałem jeden error, dwie piłki po ziemi i pewny aut na 1 i 2 bazie oraz jeden biegacz złapany przy 3 bazie. 
Na pałce:
3x SO

Tak więc podsumowując Kutno absolutnie poza zasięgiem. Dobre kolejne doświadczenie po latach i jedziemy dalej!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz