wtorek, 8 sierpnia 2023

Terminarz rundy jesiennej

Wakacyjna przerwa trwa. Od ostatnich finałów 8-9 lipca, nie rozegrałem żadnego meczu baseballowego. Nawet treningowo miałem małą przerwę, spowodowaną brakiem partnera do treningu. Dodam także, że po przegranym półfinale miałem małą "depresję" baseballową, ale wracam powoli z podniesioną głową. W sierpniu rozpocząłem już normalne treningi, nadal jeden raz w tygodniu, ale już planuję przygotowania do kolejnego sezonu i sprawdziłem czy jest możliwe trenowanie w pojedynkę: i da radę. Może nagram nawet kiedyś z tego film. Oczywiście nie jest to jakiś mega efektywny trening, ale podstawowe elementy jak najbardziej się da. Więc na wiosnę 2024 planuję powrócić do treningów 2x w tygodniu: jeden z kolegą, drugi samodzielny. Ale najpierw trzeba dograć ten rok. 

W ramach I Ligi Baseballu rozegraliśmy już dwumecze z Piratami Władysławowo oraz Stal Kutno II. Zostały nam jeszcze dwa dwumecze. Bałtycka Liga otwiera nowy sezon 23/24 i jak co roku system rozgrywek się nieco zmienia. Najpierw 15 drużyn zostanie podzielonych na trzy grupy gdzie zagra każdy z każdym po jednym dwumeczu. Następnie po dwie najlepsze drużyny z każdej grupy awansują do dywizji pierwszej,  czyli 6 drużyn. Natomiast drużyny z trzecich miejsc rozegrają turniej i wejście do dywizji pierwszej. Łącznie w dywizji pierwszej będzie 8 drużyn, a w drugiej 7. Dywizja 1 zostanie podzielona na 2 subregiony, gdzie zagra każdy z każdym po 4 mecze. Po dwie najlepsze drużyny z dwóch subregionów dywizji 1, awansuje do finału Top 4. Brzmi to może nieco skomplikowanie, no ale generalnie system wygląda lepiej niż w zeszłym roku. Szkoda jedynie podziału dywizji 1 na te subregiony, bo było by ciekawiej jednak grać ze wszystkim, ale rozumiem, że to po prostu cięcie kosztów podróży. 

Ja ten sezon dogrywam bez wielkiej spiny. Stęskniłem się za baseballem, wznowiłem treningi, chcę wygrywać, ale przede wszystkim chcę się bawić baseballem. Zwłaszcza, że uciekną mi 4 mecze, z Kraków Kings i Falcons Łódź, a to dlatego, że we wrześniu planuję urlop, który potrwa ~17 dni. Biorąc pod uwagę to wszystko przedstawiam MÓJ terminarz na rundę jesienną. To mecze w których wezmę udział, a nie wszystkie mecze Rawy Katowice. A prezentuje on się tak:


19.08.2023 Katowice (BLB)
Rawa Katowice - Silesia  Rybnik

26.08.2023 Katowice (I LIGA)
Rawa Katowice - Yankees Działdowo

02.09.2023 Opole (BLB)
Wizards Opole - Rawa Katowice

09.09.2023 Osielsko (I LIGA)
Dęby Osielsko - Rawa Katowice

Jak więc widać zostały mi 4 wyjazdy, czyli 8 meczy. Do tej pory wziąłem udział w 16 meczach, więc łącznie zamknął bym rok 2023 z 24 meczami na koncie. To dość dobry wynik, bo to najwięcej od 2016 roku, kiedy brałem udział w rekordowych 33 oficjalnych meczach. Więc tak wygląda mój plan na jesień. Druga połowa września - jestem nieobecny, w październiku zapewne już jakieś drobne treningi rozluźniające i wchodzimy w przygotowania zimowe. A od wiosny ruszam na ostro!
Kocham Baseball!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz