poniedziałek, 11 września 2023

Średnio-udane moje zakończenie sezonu w meczu z Dębami

 

Dęby za silne dla nas, Dęby pokonały nas doświadczeniem. To nie był dzień naszych miotaczy.... Ale wbrew pozorom i wynikom, zazwyczaj pogrążała nas jedna zmiana. Jednak nie tak wyobrażałem sobie te mecze, zwłaszcza że były to moje ostatnie mecze w tym sezonie, bo niedługo ruszam na urlop i opuszczę ostatnie 2 kolejki Bałtyckiej Ligi Baseballu. 

Moja dyspozycja również poniżej normy i co ważne - zbity palec dał o sobie znać dość mocno podczas tych meczy. Czyli jednak z mocniejszym rywalem, gdy było więcej "okazji" - uraz dał o sobie znać dość mocno.  Znowu spuchł i znowu boli, więc ta przerwa mi się przyda, aby doprowadzić się do pełnej sprawności. 


Rawa Katowice - Dęby Osielsko 3:13
Mecz zakończony po 5 i 2/3 zmianach zasadą litości. Cały mecz spędziłem na 1 bazie, gdzie miałem jedną trudną piłkę od ziemi oraz zaliczyłem jeden error. 

BB. 1 run
SO
Pop aut
W ataku: 



Dęby Osielsko - Rawa Katowice 17:10
Drugi mecz zakończony po 6 zmianach po osiągnięciu limitu czasowego (2,5h). Zagrałem jedną zmianę na 1 bazie oraz 5 zmian na 3 bazie. Bez błędów. Jedna ładna akcja, podanie z lewego zapola, które przeciąłem i podałem na domową, gdzie był aut. 

W ataku: 
1 baza po errorze
Groundaut
1-base hit. 1 RBI, 1 run
1 baza po errorze. 


22 mecze to mój ostateczny wynik w tym sezonie. Teraz czas na trochę odpoczynku, a potem biorę się za treningi do kolejnego sezonu. Na szersze podsumowanie i statystyki przyjdzie jeszcze czas. Dziękuję wszystkim za ten kolejny wspaniały rok gry w baseball, bo Kocham Baseball :)



2 komentarze:

  1. Czy można na legalu przyjechać na taki mecz? jako kibic rzecz jasna ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne. Z reguły boiska mają jakieś mini trybuny. Wstęp wszędzie jest za darmo.

      Usuń