wtorek, 29 maja 2012

Amatorzy sportu 3 - The Sandlot 3: Heading Home (2007)

Tytuł alternatywny: Baza domowa
Czas trwania: 1 godz 36 min
Gatunek: Familijny
Premiera: 1 maja 2007
Produkcja: USA
Reżyseria: William Dear

Familijny film o lojalności i życiowych priorytetach. Tommy jest egoistycznym baseballistą. Podczas jednego z meczów zostaje powalony na ziemię i traci przytomność. Budzi się 30 lat wstecz, do czasów, kiedy zaczynała się jego kariera. Jako 12-latek musi stoczyć walkę o "być albo nie być" swojej drużyny oraz podwórkowego placu gry... 

Film był emitowany w sobotę, 26 maja o 10:45 na kanale POLSAT. 
The Sandlot to jeden z moich ulubionych filmów. Dwójki nie widziałem. Do trójki podchodziłem z dużym dystansem, ale film okazał się godną "kontynuacją". Świetna historia osadzona w latach 70. Przypominały mi się moje początki z baseballem w latach 2006-2008. POLECAM!

edit 2022-11-08
W dniu wczorajszym odświeżyłem sobie ten film po 10 latach (oglądałem całą trylogię The Sandlot). Trzecia część ma już innego reżyseria i sama historia wygląda już znacznie inaczej, co moim zdaniem wyszło na plus. Wszystko jednak dzieje się wokoło podwórkowego boiska, do tego fajny klimat i przesłanie. Oczywiście do pierwszej części nie ma startu, ale udana kontynuacja. 8/10.

1 komentarz: