wtorek, 6 sierpnia 2013

Pan 3000 - Mr. 3000 (2004)


Czas trwania: 1 godz 44 min
Gatunek: Dramat, Komedia, Sportowy
Premiera: 24 sierpnia 2004 (świat)
Produkcja: USA
Reżyseria: Charles Stone III
Scenariusz: Eric Champnella, Keith Mitchell, Howard Michael Gould

Stan Ross jest zawodnikiem klubu baseballowego Milwaukee Brewers. Po zdobyciu 3000 punktów postanawia zakończyć karierę sportową. Dla mężczyzny liczy się tylko fakt, że zdobyte punkty dadzą mu przepustkę do Galerii Sław. Okazuje się jednak, że w jednym dawnym meczu popełniono błąd w obliczeniach i niesłusznie zawyżono punkty sportowcowi. W rzeczywistości na koncie zawodnika jest ich 'tylko' 2997. Po dłuższej przerwie Stan postanawia wrócić do sportu i zdobyć brakującą sumę punktów. 

Film oglądałem nieco dawno, to też ciężko mi go ocenić. Wiem tylko, że po seansie średnio mi się spodobał. Było sporo ciekawych momentów, ale były też nudne fragmenty. Ogólnie warto obejrzeć, ale nie porażający.

EDIT 2023-12-06
Odświeżyłem sobie ostatnio ten film, który oglądałem chyba gdzieś w okolicach 2007-2008 roku, tym razem na oryginalnej płycie DVD. I jest to całkiem poprawny film z baseballowym motywem, dość fajnie się ogląda. Takie 7/10.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz