wtorek, 17 czerwca 2014

Po rocznicy


W minioną sobotę, 14 czerwca świętowaliśmy ósme urodziny drużyny "KSSP Bełchatów". I pomimo iż obecnie w klubie nie jest zbyt kolorowo, impreza była wesoła. Rozegraliśmy tradycyjny, wewnętrzny mecz rocznicowy, a po nim jak co roku wystrzelił szampan. Mecz wygrała drużyna w której byłem ja i Rafał Kołodziejczyk. Od początku istnienia co rok gramy tradycyjny mecz rocznicowy i co roku w jednej drużynie jestem ja i Rafał, a w drugiej Jakub Kołodziejczyk i Arek Michlewski. Oczywiście są też inni ludzie, ale czwórka założycieli drużyny zawsze dzieli się w ten sposób i od 2008 roku nieprzerwanie mecze rocznicowe wygrywam ja i Rafał. Tylko raz podczas pierwszej rocznicowy, w 2007 roku przegraliśmy. W tym roku wręcz rozgromiliśmy przeciwników - 17:1. Po meczu po raz pierwszy w historii rozegrane zostały specjalne rocznicowe konkursy. Homerun Derby zwyciężyłem ja. Jako ciekawostka dodam, że to trzeci konkurs Homerun Derby jaki organizowaliśmy i za każdym razem udawało mi się wygrać.Drugi konkurs, czyli miotanie na celność wygrał Arkadiusz Michlewski, trafiając 4 razy w małą strefę. Po konkursach odbyło się uroczyste wręczenie dyplomów. 




Wieczorem spotkaliśmy się ponownie w klubowym gronie, aby porozmawiać o baseballu, o przyszłości, a także powspominać stare czasy. Obejrzeliśmy historyczne filmiki KSSP, a zwieńczeniem wieczoru był pokaz pirotechniczny. Obecnie w najbliższym czasie (początek lipca) planujemy rozegrać mecz towarzyski, jednak termin, jak i przeciwnik nie jest jeszcze znany. Wszystko okaże się w najbliższym czasie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz