czwartek, 24 lipca 2014

Podsumowanie pierwszej części sezonu

Trwa wakacyjna przerwa zarówno w meczach baseballowych, jak i dla mnie w treningach (wyjazdy wakacyjne), więc to dobry czas aby podsumować pierwszą część sezonu. 

Jeśli chodzi o KSSP Bełchatów rozegrałem 2 mecze
Jeśli chodzi o Rawę Katowice wziąłem udział w 14 meczach (10 w ramach I polskiej ligi baseballowej, 2 w ramach śląskiej ligi baseballu oraz 2 mecze sparingowe). 
Ponadto wziąłem udział w zgrupowaniu Rawy, przygotowujące drużynę do gry w polskiej lidze. Poza tym po raz pierwszy w życiu grałem na boiskach w Żorach, Rybniku i Skarbimierzu.

Łącznie więc w pierwszej części sezonu grałem w 16 oficjalnych meczach. 

Jeśli chodzi o nieoficjalne mecze "podwórkowe" to do tej pory w tym roku grałem w 9 spotkaniach.

Łącznie (podwórkowe + oficjalne) do tej pory od 2006 roku grałem w około 498 meczach.


Jeśli chodzi o moją postawę w tym sezonie to jest ona całkiem stabilna. Zdarzają się mecze gorsze i lepsze. W tym sezonie dane mi było grać na 5 pozycjach: 1b, 2b, ss, 3b i pitcher. Jeśli chodzi o moją statystykę w polskiej lidze z Rawą to avg. na poziomie 0.258. 8 hitów, w tym jeden za dwie bazy, 8 wolnych baz, 13 skradzionych baz, 5 strike outów oraz 8 RBI. 

Na miotaczu ERA na poziomie 6.000. Rozegrałem 9 inningów na górce. Oddałem 11 hitów, wystrajkowałem 10 pałkarzy. 

Ponadto w ŚLB moje avg na poziomie 0.600. 3 hity w tym jeden za dwie bazy, 3 skradzione bazy, 1 strike out i 1 RBI. 


Gdyby podliczyć AVG łącznie z polskiej ligi i ŚLB, wynosiło by ono 0.305.


---

Wiem, że bardzo chaotycznie wyszedł ten post, ale nie mam głowy teraz za bardzo do pisania, a chciałem jeszcze coś tutaj skrobnąć zanim wyjadę na wakację. Życzę wszystkim udanych wakacji i niech baseball będzie z Wami :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz