poniedziałek, 29 grudnia 2014

Podsumowanie sezonu 2014!


Sezon 2014 był dla mnie szczególny. Po bardzo słabym sezonie 2013 (mało treningów, mało meczy i złamanie stopy) chciałem powrócić pełną parą na baseballowe boiska. Teraz już gdy rok 2014 zbliża się ku końcowi mogę śmiało napisać, że był to jeden z najlepszych sezonów w mojej karierze! Jeśli chodzi o statystyki i samą grę to podsumowywałem miniony sezon już 2 grudnia, jedynie warto powtórzyć że po raz pierwszy moje avg. przekroczyło .300 i wyniosło dokładnie .320.

Sezon 2014 - KSSP Bełchatów

Pomimo niezwykle ciężkiej sytuacji kadrowej, udało nam się rozegrać w tym sezonie 5 meczy jako "KSSP" Bełchatów (3 wyjazdy). Ponadto w ciągu roku przeprowadziliśmy 74 wspólne, klubowe treningi. Pod względem pogody był to fatalny dla nas sezon, bowiem każdy z naszych wyjazdów był w niesprzyjającej aurze. Pierwszy raz udaliśmy się do Kutna 26 kwietnia, gdzie pokonaliśmy Hornets Łódź 26:3. W kolejnym meczu przegraliśmy 15:1 z kadetami Stali Kutno. Cały dzień dość mocno wiało i chwilami padała mżawka. Na kolejny mecz udaliśmy się do Częstochowy 24 sierpnia, gdzie podejmowaliśmy miejscowych Defenders Częstochowa. Przez cały mecz padał ulewny deszcz i grało się niezwykle ciężko. Mimo to udało nam się zagrać pełne 9 zmian i przegraliśmy minimalnie 11:9. Na koniec sezonu, 25 października znów udaliśmy się do Kutna na dwumecz z Pasikonikami Warszawa. Pierwszy mecz przegraliśmy 6:5 po bardzo emocjonującej końcówce, natomiast drugi pewnie wygraliśmy 23:0. Wiał bardzo mocny wiatr i temperatura była bliska 0 stopni. Były to najzimniejsze mecze w mojej karierze.
Jeśli chodzi o moją grę to większość meczy spędziłem na górcę miotacza. Poza tym trochę na łączniku, a także zaliczyłem swój debiut na pozycji catchera, która bardzo mi się spodobała. Mimo wszystko starałem się wspierać drużynę na górcę miotacza, głównie z tego względu że nie mamy odpowiedniej osoby na tą pozycję. Jeśli chodzi o atak byłem chyba najskuteczniejszym zawodnikiem na boisku. Był to dobry sezon, ale zawsze mogło być lepiej.

Sezon 2014 - Rawa Katowice
W barwach Rawy w tym sezonie zagrałem w 21 meczach oraz wziąłem udział w dwóch zgrupowaniach sportowych w Żywcu
W ramach pierwszej ligi polskiej zaliczyliśmy 9 zwycięstw oraz 5 porażek (3 miejsce na 6 drużyn w pierwszej lidze). 
W ramach Śląskiej Ligi Baseballu zaliczyliśmy 1 zwycięstwo (z Silesią Rybnik) i 4 porażki. 
Ponadto zagraliśmy 2 mecze sparingowe. Przegraliśmy z Silesią Rybnik, a drugi sparing pozostał "nierozstrzygnięty", bo był to bardziej treningowy mecz z reprezentacją juniorów reprezentacji Polski. 


Podsumowując w sezonie 2014 grałem w 26 oficjalnych meczach!
W 2014 w nieoficjalnych "podwórkowy" meczach grałem 14 razy!

Łącznie 40 meczy!


---

Tak więc generalne podsumowanie wygląda następująco. Po 8 latach gry w Baseball: 
Piraci Władysławowo - 43 występy
KSSP Bełchatów - 19 występów

Rawa Katowice - 21 występów
Łącznie 83 oficjalne występy. 



W nieoficjalnych podwórkowych meczach zaliczyłem około 428 występów.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz