wtorek, 2 grudnia 2014

Statystyki z Rawy za sezon 2014!

Nastał grudzień, sezon się skończył i już zdążyłem zatęsknić za kolejnym. Ale nie można rozpocząć kolejnego sezonu, bez podsumowania poprzedniego. Dzięki temu będę mógł wyznaczyć sobie nowe cele na nowy rok. To pierwszy wpis mający na celu podsumowanie mijającego roku i być może to najważniejszy wpis. Dotyczy bowiem samej gry i to typowej gry - od strony statystycznej. A jest o czym pisać, bo był to mój chyba najlepszy sezon odkąd gram w lidze baseballowej.

Jeśli chodzi o KSSP Bełchatów to rozegraliśmy w tym sezonie 5 meczy (2 zwycięstwa i 3 porażki). Moja statystyka była by bardzo dobra, chyba najlepsza jeśli chodzi o bełchatowską drużynę. W każdym meczu zaliczałem hit lub kilka hitów. Statystyk jednak z tych meczy nie mieliśmy możliwości prowadzić, ale i tak jestem zadowolony.

Inaczej sprawa ma się z Rawą Katowice. Statystyki opierają się na własnych zapisach, protokołach meczowych oraz informacjach od innych osób. Protokoły meczowe uzyskałem z 10 meczy ligowych (z sezonu zasadniczego). Nie gwarantuję, że statystyki w 100% odzwierciedlają prawdę, ale starałem się je zrobić jak najrzetelniej. Na pewno zgadza się liczba hitów i avg. Statystyki z Pucharu Polski pochodzą z serwisu baseball.pl. Natomiast statystyki z ŚLB pochodzą z własnych zapisów.

I tak dochodzimy do sedna, czyli Statystyki z I ligi baseballowej 2014:

Jeśli chodzi o pierwszą ligę baseballową to trzykrotnie również meldowałem się na górce miotacza:
- za pierwszym razem wszedłem na 4 zmiany przy prowadzeniu drużyny i zaliczyłem save.
- za drugim razem miotałem od początku meczu, który został przerwany po 5 zmianach z powodu ulewy. Przegraliśmy minimalnie.
- za trzecim razem podczas play offów wszedłem na 1 i 2/3 zmiany gdy już mocno przegrywaliśmy i dociągnąłem mecz do końca.

Statystyki z miotania są jednak są bardzo ubogie, ale wrzucam jako ciekawostkę:

Dalej przechodzimy do Pucharu Polski:

I na koniec Śląska Liga Baseballu:


Ale to nie wszystko. Zrobiłem również podsumowanie statystyk ogólnie (1 LIGA + ŚLB +PP) i prezentuje się tak:


Statystyki jakie są każdy widzi i ocenić może sobie sam. Generalnie ja jestem z tego sezonu bardzo zadowolony. Początek sezonu był bardzo kiepski w moim wykonaniu. W pierwszych 4 meczach w I lidze nie miałem żadnego hita, ale w drugiej części sezonu już się rozkręciłem na całego i zacząłem grać naprawdę nieźle. Pod względem statystyk to był chyba mój najlepszy ligowy sezon. Po raz pierwszy przekroczyłem avg 300. 


Z drużyną Rawy grałem w 19 oficjalnych meczach (125 inningów). Do tego rozegraliśmy 2 mecze sparingowe oraz 5 meczy w barwach KSSP, więc łącznie w tym sezonie grałem w 26 meczach! Ale na podsumowanie bardziej ogólne także przyjdzie czas. 

Postaram się również wyciągnąć statystyki z poprzednich lat, aby mieć porównanie. Jeśli mi się uda - na pewno pojawi się wpis.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz