czwartek, 9 kwietnia 2015

Sezon czas zacząć!

Pisałem rok temu przed sezonem, że będę grał równocześnie w trzech drużynach baseballowych. Tak jednak nie było, bo Piraci w zeszłym roku nie rozegrali żadnego meczu baseballowego, więc grałem w dwóch drużynach jednocześnie. Jednak co się odwlecze, to nie uciecze - jak powiada stare przysłowie i tak w tym sezonie będę już na pewno grał jednocześnie w trzech drużynach baseballowych! Ale zacznijmy od początku.

W zeszłym sezonie Piraci Władysławowo nie wystartowali w rozgrywkach I ligi baseballu. Wobec tego reprezentowałem barwy Rawy Katowice. Rozegraliśmy bardzo dużą ilość meczy i zadomowiłem się w drużynie Rawy.

Jednak w tym sezonie sytuacja uległa znaczącej zmianie, bowiem Piraci powrócili do rozgrywek I ligi. Wobec tego oficjalnie w tym sezonie w rozgrywkach I ligi reprezentował będę barwy Piratów Władysławowo. 

Piraci, a właściwie Grzegorz Białas to osoba, której bardzo wiele zawdzięczam. To on w 2009 roku nawiązał ze mną kontakt i "wyciągnął" z zaściankowego podwórka. Piraci to drużyna w której spędziłem już 4 sezony (2010-2013) i powrót do Piratów to dla mnie zaszczyt i obowiązek.

Nie zapominam jednak o Rawie Katowice, bo w tej młodej drużynie nieco odżyłem i rozwinąłem się jako zawodnik. W mniej doświadczonej drużynie Rawy grałem "pierwsze skrzypce" i mogłem spróbować choćby miotania. Dzięki temu znacznie wzrosła moja pewność siebie. Nie wspominam już nawet o samej drużynie, bo cała Rawa okazała się jedną wielką rodziną, której i ja poczułem się częścią. Widząc zaangażowanie katowiczan w baseball - serce mi rosło. Jestem dumny, że w sezonie 2014 mogłem reprezentować barwy Rawy Katowice.

Jak już wspomniałem w sezonie 2015 w ramach I ligi baseballu będę grał w Piratach Władysławowo. Czekają mnie 4 turnieje I-ligowe: 
25/26 kwietnia
16/17 maja
20/21 czerwca
12/13 września - turniej finałowy.
W pierwszych trzech turniejach naszymi rywalami będą: Centaury II Warszawa oraz Yankees Działdowo. W turnieju finałowym to już zależy, które miejsce zajmiemy po rundzie zasadniczej.

Niestety w ramach I ligi odbędzie się zaledwie 8 meczy. Dla mnie to zdecydowanie za mało, ale tutaj powraca temat Rawy. Po rozmowie z osobami decyzyjnymi, doszliśmy do porozumienia, że czasami w przypadku niewielkiej kadry rawiaków, będę wraz z Arkiem Michlewskim jeździł na mecze Śląskiej Ligi Baseballu wspierać Rawę Katowicę. Myślę, że to idealny układ. Nie chcemy blokować miejsca osobom nowym w drużynie Rawy, które chcą się ogrywać w ŚLB, aby później grać w I lidze, ale w miarę potrzeby będziemy również grać w Rawie!


Oczywiście poza wyżej wymienionymi drużynami grał będę również i przede wszystkim w KSSP BEŁCHATÓW! Wspominam o swojej drużynie na samym końcu, bowiem to kolejny ciężki sezon dla KSSP. Sytuacja powtarza się co roku, jednak z optymizmem patrzę w przyszłość. W tym roku zamierzamy rozegrać znów kilka meczy towarzyskich.

Pierwsze mecze już w najbliższy weekend. 11 kwietnia wraz z KSSP Bełchatów udam się do Warszawy, gdzie zagramy dwumecz z Pasikonikami Warszawa. Natomiast 12 kwietnia jadę do Skarbimierza na turniej Śląskiej Ligi Baseballu, aby zagrać z Rawą Katowice. A już 25/26 kwietnia pierwszy turniej I ligi. Sezon zaczyna się już na dobre. Kocham Baseball :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz