czwartek, 25 czerwca 2015

III turniej I ligi

20 czerwca udaliśmy się do Działdowa na ostatni turniej I ligi rundy zasadniczej. Rok temu po meczach w Miejskiej Górce pisałem, że to ostatnie polskie boisko na jakim nie grałem. W tym roku jednak dochodzi kolejne - Działdowo. Z tego co się dowiedziałem ledwo co się udało przygotować boisko na turniej i jak na boisko robione samodzielnie - jest ok. Choć generalnie jest nieco za małe (prawe i środkowe zapole oraz za mała mączka). Ale lepsze takie niż piłkarskie.


Piraci Władysławowo @ Centaury II Warszawa 33:0 [HR: Damian Koza (Piraci)]
Na pałce z mojej strony:
- strike out
- fly aut na center field
- 1base hit
- 1 baza po errorze
- 1base hit
- wolna baza

Yankees Działdowo @ Piraci Władysławowo 3:9
Na pałce:
- hit by pitch
- 1baza po skrócie (error miotacza),
- wolna baza

W polu grałem na 1 bazie i generalnie bardzo dobry mecz z mojej strony. Miałem wprawdzie 2 errory, ale jeden na dość trudnej piłce (trudnym podaniu). Generalnie w tym meczu miałem mnóstwo trudnych podań (w ziemię) i generalnie prawie wszystko udało mi się złapać. Jeden z lepszych meczy w moim wykonaniu jeśli chodzi o 1 bazę. Jeśli chodzi o samodzielne auty to jeden fly aut oraz jeden tag aut przy gonitwie. 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz