poniedziałek, 5 października 2015

Czas na zmiany

Część z Was pewnie już zauważyła, że na blogu zaszły pewne zmiany w ostatnim czasie, dlatego dzisiaj w tym luźnym wpisie chciał bym nieco rozjaśnić sytuację i opowiedzieć o swoich planach związanych z blogiem.

Jeżeli spojrzeć w archiwum bloga to widać pewną zależność. Początkowo starałem się pisać o wszystkim - wszelkie nowinki ze świata baseballowego. Później opisywałem głównie filmy, seriale i książki. Natomiast od roku 2014 piszę głównie posty o własnej karierze. I rzeczywiście takie kroniko-wanie swojej kariery i opisywanie meczów, odczuć - sprawia mi obecnie największą frajdę.



W związku z nieco nieaktualnymi kategoriami - postanowiłem zrobić nowe, które widzicie teraz w pasku na górze i są to kolejno:
Strona główna - wiadomo tytułowa strona z najnowszymi wpisami,
O mnie - krótka strona opisująca moją osobę,
Kariera - wszelkie osobiste posty, podsumowania meczów, odczuć,
Kultura - wszelkie opisy filmów, seriali, książek, etc.,
Historia - kategoria można powiedzieć nowa. Możliwe, że będę pisał niekiedy artykuły zahaczające o historyczne ciekawostki na temat baseballu. Wszystkie dawne njusy ze świata, MLB i polskiej ligi trafiły właśnie do tej kategorii,
Artykuł - tutaj będą trafiały typowe osobiste artykuły na różne tematy, zazwyczaj są to dość sentymentalne felietony,
Na luzie - nad tą kategorią długo myślałem. Czy aby na pewno jest potrzebna. Zdecydowałem się ją utworzyć i tutaj będą trafiać luźne rzeczy, które nie pasują gdzie indzie. Dodatkowo wszelkie "organizacyjne" posty (jak ten) również będą trafiać do tej kategorii.

Nie ukrywam, że długo szukałem swojego baseballowego miejsca w sieci. Tworzyłem internetowy "Baseball Magazyn" (zawieszony po 2 numerach), tworzyłem baseballowy portal internetowy (nigdy nie opublikowany), byłem redaktorem na baseball.pl (zero aktywności), aż w końcu odnalazłem się na osobistym blogu baseballowym, gdzie piszę tylko wtedy, gdy mam na to ochotę. Jest to moja internetowa, baseballowa świątynia. 

To czego na blogu już nie ujrzycie to na pewno najświeższe wyniki z Polski czy świata, czy jakiekolwiek najświeższe njusy. Dlaczego? Bo nie widzę takiej potrzeby. Każdy taki post opierał się na jakiś informacjach i takie "przepisywanie" nie sprawiało mi żadnej frajdy. Tak więc jeżeli chcesz wyniki z MLB - wejdź na stronę mlb.com, jeżeli chcesz wyniki z polskiej ligi - wejdź na stronę baseball.pl, jeżeli chcesz wyniki jeszcze z innej strony to... poszukaj sobie :)

W sezonie raczej będą tutaj głównie posty z kategorii "Kariera", jednak w okresie zimowym - będę starał się poruszać inne tematy. Dodatkowo po prawej stronie pojawił się moduł "Instagrama". Jest to mój osobisty profil, więc fotki na nim będą różnorakie, niekoniecznie baseballowe.

I jeszcze jedna zmiana o której wypada wspomnieć to skracanie postów. Od jakiegoś czasu posty są skracane, a jeśli ktoś jest faktycznie zainteresowany to musi kliknąć: "czytaj więcej". Blog wygląda schludniej i pomaga mi to monitorować ile ludzi faktycznie czyta zamieszczane artykuły. Oczywiście bloga prowadzę głównie dla siebie i nawet przy zerowej czytelności - i tak będę pisał dalej :)

Kolejne drobne zmiany wizualne mogą jeszcze nastąpić w najbliższym czasie, ale najważniejsza zmiana to nowe kategorie widoczne u góry. To chyba wszystko. Jeśli macie jakieś pytania - piszcie w komentarzach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz