piątek, 2 czerwca 2017

Nowy Klub

Witajcie.
Po roku przerwy, powracam do gry w Śląskiej Lidze Baseballu. Jednakże tym razem nie w barwach Rawy Katowice. W tym sezonie w ramach ŚLB będę reprezentował barwy Kings Kraków. Grałem już z chłopakami w zeszłym oraz w tym roku na Turnieju Drużyn Nowopowstałych. Łącznie grałem z Krakowem czterokrotnie. A już jutro udam się do Rybnika, gdzie z Kingsami staniemy naprzeciwko drużyny Ravens Lublin. Tak więc szykują się ciekawe mecze.


To już będzie mój czwarty klub w karierze w barwach którego "oficjalnie" wystąpię. Do tej pory grałem w:
- KSSP Bełchatów
- Piraci Władysławowo
- Rawa Katowice

Dlaczego nowy klub, a nie powrót do Rawy? 
Powód jest prosty - Rawa ma całkiem fajny i stabilny skład. Po co zabierać miejsce w składzie ludziom trenującym na bieżąco w Katowicach? Bezsens. Dodatkowo teoretycznie gram w tym sezonie w ramach I ligi w Piratach Władysławowo, gdzie naszym przeciwnikiem będzie również Rawa. Jeśli już miał bym reprezentować barwy Rawy, to raczej zarówno w I lidze, jak i w ŚLB, a nie tylko w jednych rozgrywkach.


Co z I ligą? 
Tragedia. Mamy czerwiec. Rok temu w czerwcu kończyliśmy już sezon ekstraligi. Teraz nic nie graliśmy w kwietniu oraz maju. Został czerwiec i terminy również niepewne. Mi nie pasuje ostatni weekend czerwca, w lipcu również wiele terminów mi nie pasuje. Ogólnie po tym wszystkim co widzę, to również mamy problemy kadrowe, jako Piraci i nie wiem jak to wszystko się skończy. Czas umyka, a znaleźć odpowiedni termin, który odpowiadał by wszystkim jest niezwykle ciężko. Nie wiem czy uda nam się rozegrać ten sezon. Od samego początku słabo to wyglądało. Ja mogę grać w każdym terminie, ALE jeśli wiem odpowiednio wcześniej. Wtedy mogę sobie wszystko tak zaplanować, żeby mieć te weekendy wolne na baseball. Życie ucieka, czas leci, każdy ma jakieś plany... Wstępnie 17 czerwca mieliśmy grać w Żorach z Gepardami, ale nie wiem czy będziemy mieć dziewięciu...

No nic, na razie żyję jutrzejszymi meczami w ramach ŚLB i jednocześnie będzie to mój "oficjalny" debiut w Kings Kraków!
Kocham Baseball :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz