wtorek, 14 września 2021

15 lat Rawy Katowice

To już drugie 15-lecie klubu jakie świętuję w tym roku. 23 maja 2021 świętowaliśmy 15. urodziny KSSP Bełchatów, a w ubiegły piątek, 10 września pojechałem do Katowic na imprezę z okazji 15. urodzin Rawy Katowice. Jak już wiecie z ostatniego wpisu - od sezonu BLB 2021/2022 przechodzę do Rawy Katowice i to ich barwy będę reprezentował w najbliższych latach. 

Impreza bardzo udana, pojawiło się wiele osób i działaczy, pojawiło się wiele osób z dawnych lat, które już nie grają aktywnie. Była szansa na wiele rozmów, wspomnień i planów. Generalnie świetne wydarzenie, a o tym, że było naprawdę świetnie, niech świadczy fakt, iż wróciłem po godzinie 5 rano. Nocleg miałem zapewniony, więc generalnie była bajka. 

W sobotę na rozruszanie jeszcze przed moim powrotem, zrobiliśmy trening odbijania na tunelu. Tunel to chyba najlepsza inwestycja do treningu odbić jaką powinna zrobić każda drużyna. 

Co dalej? Jaki jest dalszy plan na resztkę sezonu? Pisałem o tym ostatnio, ale tym razem rozwinę: 

18 września 2021 - Rawa Katowice gra w Goats Poznań. Bardzo ciekawe, trudne i ważne mecze i... niestety mnie na nich nie będzie. Mam wesele kuzyna w ten weekend i od początku zgłaszałem, że ten termin mi odpada. Szkoda, ale liczę, że chłopaki dadzą radę i uda się wygrać! 

26 września 2021 - Rawa Katowice gra z Demonami Miejska Górka na boisku w Żorach. Mój debiut w Rawie po latach od razu z grubej rury. Demony to jedyna niepokonana do tej pory drużyna w rozgrywkach Bałtyckiej Ligi Baseballu. Będą to bardzo trudne mecze! 

2 października 2021 - czeka nas daleka wyprawa pod Białystok na mecze z Lisami Białystok. Jeżeli chcemy się liczyć w walce o play-offy, musimy tutaj wygrać!

9 października 2021 - rozgrywany będzie ostatni turniej I ligi baseballu w Kutnie. Przeciwnicy to Centaury II Warszawa i Warsaw Dragons. Ten turniej zadecyduje o ostatecznej kolejności I ligi baseballu. W tej chwili nie mam aktualnych badań lekarskich, stąd też nie wiem czy wezmę udział w tych rozgrywkach. 

16 października 2021 - ostatnie mecze sezonu na boisku w Żorach. Przeciwnikiem będzie Falcons Łódź. Mam nadzieję, że godnie zakończymy sezon. 


I tak prezentuje się plan na najbliższy miesiąc. Już nie mogę się doczekać. Kocham Baseball!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz