poniedziałek, 27 września 2021

Rawa zaskoczyła

 

Wczoraj, 26 września w Miejskiej Górce miał miejsce mój debiut po powrocie do Rawy Katowice. Jednocześnie był to debiut nowych jerseyów Rawy, które możecie zobaczyć na zdjęciu obok. Rawa notuje jak na razie bardzo dobre wyniki w Bałtyckiej Lidze Baseballu, ale to Demony do tej pory byli niepokonani w BLB. 21 meczy bez porażki. Logiczne więc, że wszyscy skazywali nas na porażkę. Sami jednak jechaliśmy z bojowym nastawieniem. Plan minimum - 1 zwycięstwo. Plan maximum - 2 zwycięstwa. Paka była dość mocna. Sporo nowych twarzy w stosunku do poprzednich  lat, gdy reprezentowałem barwy Rawy. Ale zacznijmy od początku.  

Demony Miejska Górka - Rawa Katowice 17:7
Każdy widzi wynik i myśli pewnie sobie - eee, Demony na luzie. No właśnie nie. Mecz zakończony został po 5 zmianach (przewaga 10 obiegów), ale po 4 zmianach to my prowadziliśmy 7:6. Ogólnie był to bardzo wyrównany mecz prawie przez cały czas. Niestety zabrakło nam dobrego closera, który by dociągnął to do końca. I tak zaczęliśmy tracić obieg za obiegiem, bo Demony po prostu nas lały. Na koniec nawet ja wszedłem na górkę miotacza, co już równało się pewną porażką, bo od roku nie trenuje na tej pozycji i moje najlepsze lata miotania są już dawno za mną. W tej chwili już chyba na stałe zrezygnuję z tej pozycji. Rozegrałem 4 zmiany na prawym zapolu i jedną zmianą na miotaczu. Na prawym zapolu 3 piłki po ziemi i 2 fly auty. Na miotaczu - sporo odbić, problemy z kontrolą i ogólnie słabo. 

Na pałce:
BB
1-base hit
Fly aut
2 runy


Rawa Katowice - Demony Miejska Górka 7:0
Większość ludzi przecierała oczy ze zdumienia widząc ten wynik, ale on po prostu odzwierciedla cały mecz. Już w pierwszym meczu daliśmy popalić Demonom, pomimo kiepskiej końcówki. W tym na górce od początku do końca był nasz najlepszy miotacz, który nie pozwolił na zbyt wiele Demonom. W ataku sukcesywnie powolutku budowaliśmy przewagę. I tak - to właśnie Rawa Katowice przerywa wspaniałą serię 22 zwycięstw z rzędu Demonów Miejska Górka. Ja pięć zmian spędziłem na prawym  zapolu i jedną na środkowym. Zero odbić w moją stronę. 

Na pałce:
Infield 1-base hit
HBP
Groundaut
Pop aut
Strike out
1 RBI

W tej chwili mamy bilans 5 zwycięstw i 1 porażka i jesteśmy na dobrej drodze do play offów. Za tydzień ruszamy pod Białystok na kolejne mecze BLB, tym razem przeciwko Lisom Białystok, które prawie utarły nosa mojej byłej drużynie - Piratom Władysławowo. Więc jak na każdy mecz - musimy wyjść w pełni skupieni.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz