czwartek, 18 listopada 2021

Film "Mój Baseball" ukończony

 

Dokładnie we wpisie z 11 maja 2021 roku, zapowiedziałem film "Mój Baseball". Zapał miałem od razu, jednak pora wiosenno-letnia to nie jest dobry czas dla mnie na montaż. Można rzec, że ja wpasowuję się w pory roku i pewne aktywności robię tylko w określonych porach roku. Krótko mówiąc: latem dom jest dla mnie jak hotel, zimą skupiam się na aktywnościach wewnątrz (oczywiście nie tylko dom). Tak więc projekt ten czekał na ten odpowiedni moment, a ten odpowiedni moment to przejście na czas zimowy. I tak docieramy do listopada... dokładnie do 2 listopada, bo to wtedy rozpocząłem pracę nad filmem. Pracowałem sumiennie każdego dnia po 2-3 godziny, w weekendy czasami po 5 godzin i z dumą mogę zakomunikować, że film jest już ukończony. Wczoraj 17 listopada 2021 wyrenderowałem ostatnią część i połączyłem całość. Pozostało mi już tylko obejrzeć w całości, aby sprawdzić czy wszystko jest tak jak powinno. 

Łączny czas trwania filmu do 71 minut i 43 sekundy. Bez zbędnego przedłużania. Samo gęste. Łączny czas spędzony na montażu: 32 godziny. To jeden z najbardziej wymagających filmów w mojej karierze. 

O czym jest ten film? 

Krótko mówiąc to historia drużyny KSSP Bełchatów. Tyle, że to nie jest stricte film klubowy, film obiektywny... to Mój Film opowiadający, jak sam tytuł wskazuje o moim baseballu. Wszystko jest mocno subiektywne i ukazane tylko i wyłącznie z mojej perspektywy. Wiele się działo przez te 15 lat i wszystkie najważniejsze sprawy zostały ukazane w tym filmie. To jeden z najważniejszych filmów w moim życiu. I mam świadomość, że w całości obejrzy go może z 10 osób - to nie ma dla mnie żadnego znaczenia. Film tworzyłem głównie dla siebie - jako hołd dla tych 15 lat mojej drużyny. 

Kiedy premiera? 

Skoro film już jest gotowy to czas powiedzieć kiedy będzie można obejrzeć to dzieło. Premierę zaplanowałem na środę, 15 grudnia o godzinie 18:00. 

Dlaczego akurat wtedy?

Nie ma konkretnego powodu. Na razie na fanpagu KSSP Bełchatów na facebooku wspominamy wszystkie produkcje KSSP z youtube. Na zakończenie wspominek, premierę będzie miał ostatni filmik z podsumowaniem sezonu: KSSP Sezon 2021. Premiera będzie dokładnie 8 grudnia. Tydzień czasu to optymalny czas, aby ludzie zapoznali się z filmem podsumowującym Sezon 2021 (czas trwania: 1 minuta). A 15 grudnia już na zakończenie istnienia (przypominam, że formalnie drużyna zakończy działalność z końcem tego roku) - pojawi się mój film. Akurat okres świąteczno-sylwestrowy to często czas, kiedy ludzie mają nieco czasu, więc może więcej osób skusi się na seans tej wyjątkowej opowieści o historii naszej drużyny.... historii jakiej chyba nie miała żadna inna drużyna. 


A na blogu spodziewajcie się w grudniu dwóch wpisów: 

  • Na początku grudnia, pojawi się podsumowanie mojego sezonu 2021.
  • 15 grudnia pojawi się wpis z filmem "Mój Baseball - Historia KSSP Bełchatów"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz