poniedziałek, 4 lipca 2022

3 miejsce w BLB 2021/22


I koniec! Koniec sezonu Bałtyckiej Ligi Baseballu 2021/22. Ostatni turniej finałowy zorganizowany z wielką pompą. Była konferencja prasowa, sklep Baseball Outlet, sporo kibiców i całkiem dobra pogoda. Zwyciężyli zupełnie zasłużenie Piraci Władysławowo. Drugie miejsce zajęli Warsaw Dragons, a trzecie my, czyli Rawa Katowice. Zupełnie niespodziewanie Demony Miejska Górka opuścili Władysławo bez krążka na szyi. Wróćmy jednak do pierwszego półfinałowego spotkania z soboty z godziny 13:00.

Warsaw Dragons - Rawa Katowice 5:4

Jeśli miał bym sobie przypomnieć 3 największe porażki w mojej baseballowej karierze, trzy mecze po których najciężej było mi przełknąć gorycz porażki to były by to: 
1. Porażka w dodatkowej zmianie z MKS Jastrząb Jastrzębie-Zdrój w półfinale I Ligi w 2012 roku. 
2. Porażka w meczu z Centaurami Warszawa w rozgrywkach Ekstraligi 3:2 (prowadzenie 2:1 niemalże do samego końca należało do nas). 
3. Porażka w półfinale BLB 21/22 z Warsaw Dragons. 

Moja ocena tego meczu jest prosta - zagraliśmy lepiej, Dragons zagrali mądrzej i to oni awansowali do finału. Z naszej strony było więcej odbić i mocniejsza gra ofensywna, jednak taktycznie to Dragonsi nas ograli skrótami, ale i sporo przerzutów miotacza z naszej strony (brak głównego łapacza w składzie niestety). Ostatecznie pomimo wiary, że uda nam się wygrać to daliśmy ciała. Na własne życzenie. Na 6 zmian w ataku - w 5 zmianach obstawialiśmy 3 bazę, ale nie udało się zrobić punktów. Dragons w jednej zmianie zdobyli 4 obiegi, a później jeszcze dołożyli jeden. 

Ja cały mecz spędziłem na 1 bazie, gdzie miałem 1 groundaut, 1 fly aut i 1 double play. Bez błędów. 
W ataku: 
Fielder choice
HBP
HBP
BB
1 RBI

I ubolewam nad tym mocno, ale w meczu o 3 miejsce nie mogłem wziąć udziału. W niedzielę miałem ważną imprezę rodzinną i musiałem wracać, więc o 22:21 leciałem na nocny pociąg z Władysławowa, który był opóźniony ponad 2 godziny. Więc z perturbacjami wróciłem do domu około godziny 9 dnia następnego prawie bez snu, ale co to się nie robi dla baseballu :)
Na szczęście drużyna dała radę. Po tym poznaje się dobrą drużynę. Rawa pokonała Demony w meczu o 3 miejsce 4:2 i zdobyliśmy brązowy medal. To nasza najwyższa lokata w historii BLB, ale na pewno apetyt był na lepszą pozycję. Nie składamy jednak broni i już szykujemy się do sezonu 2022/2023. 

Ja teraz robię sobie przerwę. Oczywiście trenuję nadal, ale bez meczy. Na początku sierpnia mam urlop, a po urlopie wracam do gry i mamy jeszcze 2,5 miesiące sezonu, więc liczę na spore ilości meczy. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz