wtorek, 27 maja 2014

Kolejny obiekt - Skarbimierz!

W najbliższą sobotę, 31 maja ruszają rozgrywki Śląskiej Ligi Baseballu. W tegorocznej edycji udział wezmą 4 drużyny: Rawa Katowice, Kraków Kings, Grabarze Skarbimierz oraz Silesia Rybnik. Sezon zasadniczy rozgrywany będzie systemem turniejowym (4 turnieje - 1 drużyna pauzuje), a w październiku rozegrany zostanie turniej finałowy, który wyłoni mistrza ŚLB.

Pierwszy turniej rozegrany zostanie w najbliższą niedzielę na nowych boiskach baseballowych w Skarbimierzu. Drugi turniej zostanie rozegrany 19 czerwca w Rybniku, trzeci turniej 5 lipca również w Rybniku i ostatni turniej na boisku kolejarzu w Katowicach w dniu 3 sierpnia.

Oczywiście oczywiście wezmę udział w rozgrywkach ŚLB w barwach Rawy Katowice, jednak pech chciał, że niestety terminarz ten zupełnie mi nie podpasował. Mam już zaplanowane wyprawy/wycieczki wakacyjne i niestety uda mi się w ramach ŚLB pojawić tylko na dwóch z czterech turniejów. Nie dam rady 5 lipca i nie dam rady 3 sierpnia (19 czerwca Rawa pauzuje - mecze I ligi). Postulowałem o zmianę terminu, ale niestety nie ma na to szans, bo innym drużynom by to pokrzyżowało plany. Więc niestety muszę się zadowolić tymi dwoma turniejami. W wakacje mam zaplanowanych wiele wypraw. Zamierzam zwiedzić Bałkany oraz przejechać polską linie brzegową rowerem. Poza tym wiele mniejszych "wypraw". Szkoda, że tak to się nie ułożyło w tym roku, ale koniec czerwca będzie za to mocny i mam nadzieję nasycić się baseballem na okres wakacji (choć w wakacje też planujemy sparing z KSSP).

Największym pocieszeniem jest to, iż już w najbliższą sobotę, 31 maja rozegrany zostanie pierwszy turniej ŚLB z moim udziałem. Smaczku dodaje fakt, iż miejsce rozgrywek to zupełnie nowy obiekt w Polsce - boisko w Skarbimierzu. Będziemy jedną z pierwszych drużyn, które będą miał zaszczyt zagrać na tym nowym, profesjonalnym obiekcie. Drugim plusem jest to, iż będę grał po raz pierwszy przeciwko dwóm nowym przeciwnikom: Kingsom z Krakowa i Grabarzom z Skarbimierza. Już nie mogę się doczekać!


Teraz turniej ŚLB na nowym obiekcie, później rocznica KSSP, a później ostre natarcie. 3 turnieje I ligi z Rawą pod rząd: 19 czerwiec, 21 czerwiec i 28 czerwiec.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz