wtorek, 24 maja 2016

Koniec nadziei na play-offy

W sobotę graliśmy dwumecz w Osielsku z Barons Wrocław. Niestety oba mecze przegrane 0:17 oraz 7:10. Natomiast w niedzielę rozegraliśmy dwumecz w Kutnie z aktualnym mistrzem Polski - Stalą Kutno. Niestety i tutaj również przegraliśmy oba mecze 0:25 i 0:20. Niestety nasza skromna kadra jest obecnie zdziesiątkowana przez kontuzję. W sobotę na 11 graczy, czterech miało urazy.


W pierwszym meczu z Barons Wrocław kluczowe okazały się pierwsze dwie zmiany, podczas których straciliśmy aż 13 obiegów. Później po prostu motywacja spadła i mecz siadł.
Ja w obronie zagrałem bezbłędnie i zrobiłem 5 autów.
W ataku:
BB
SO
1 SB


Drugi mecz był już bardziej zacięty, jednak o wyniku zdecydowały błędy, których my popełniliśmy 8, a KSB zaledwie 3. Z mojej strony w obronie 10 autów i 1 error.
W ataku:
BB
BB
Pop out
SO
1 SB
1 CS
1 R

---

Niedziela to była walka o przetrwania. Na 11 osób, cztery doznały urazów i mimo to dwie nadal musiały grać, bo nie mieliśmy więcej rezerwowych. Nikt nie liczył na zwycięstwo, ale parę dobrych akcji i parę okazji na obiegi mieliśmy również i my. 


Pierwszy mecz to jeden z moich najlepszych w obronie. Zrobiłem 5 autów, 1 asyste, 0 błędów. Ponadto jeden ładny double play 1b - dom. A poza tym udany diving catch w stefie foul tuż przy płocie. Naprawdę w obronie tego dnia czułem się jak ryba w wodzie.
Na pałce:
1-base hit
Fly out na CF


Drugi mecz był również bardzo dobry w obronie w moim wykonaniu. Bezbłędnie i 6 autów.
W ataku niestety słabiej:
2 SO

Ponadto w 5 (ostatniej) zmianie zaliczyłem debiut na górce w Ekstralidze. Nie chciałem tam wchodzić, ale nie miał kto rzucać w naszej drużynie. 4 mecze w 1 weekend, mnóstwo kontuzji - po prostu nie było innego wyjścia. Wszedłem na 1 zmianę na górkę. O dziwo poszło mi całkiem nieźle. Bez żadnego błędu, szybkie 3 wybicia i szybkie 3 auty. 

I po tych wszystkich meczach wiem jedno... Jak ja kocham tę grę!
Teraz 2 tygodnie przerwy i czas na odsapnięcie, a potem dalsza walka! Mimo iż na play offy szanse są już tylko matematyczne, zamierzamy jeszcze powalczyć o zwycięstwo z wszystkimi drużynami.





Zdjęcia: http://www.kutno.net.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz