czwartek, 4 maja 2017

IX Turniej Północy za nami

Bez niespodzianki zakończył się IX Turniej Północy o Puchar Dewelopeo. Zwyciężyła Reprezentacja Polski U-23, która była poza zasięgiem pozostałych 5 drużyn. Obrońcy ubiegłorocznego tytułu - Piraci Władysławowo, zakończyli tegoroczne zmagania dopiero na 5 miejscu. Nie bez znaczenia była tutaj grupa do jakiej trafiliśmy, ale po kolei.

Piraci Władysławowo 4:10 Litwa U-23
W pierwszym meczu szło nam bardzo dobrze, ale tylko do czasu. W pierwszej zmianie po moim hicie prowadziliśmy 2:0 i utrzymywaliśmy prowadzenia do 4-5 zmiany. Niestety końcówka już nie należała do nas i Litwini nie dość, że wyrównali to jeszcze sporo nam odskoczyli. Ostatecznie przegrywamy, ale po dość niezłym meczu.

Ja cały mecz spędziłem na lewym zapolu. Miałem jeden running catch, 1 error i kilka asekuracji.
Na pałce:
2-base 2 RBI hit
Fielder choice
1 baza po errorze
Strike out
W ataku również raz wdałem się w gonitwę, która zakończyła się autem.

Piraci Władysławowo 2:28 Polska U-23
Od początku reprezentacja Polski rozdawała karty. U nas każdy aspekt gry leżał. Nie ma co pisać.... po prostu wynik odzwierciedla przebieg meczu.
Ja zagrałem ponad 2 zmiany na 3 bazie i niecałą jedną na miotaczu.
Później postanowiłem zejść z boiska. Na 3 bazie popełniłem jeden błąd. Na miotaczu dość celne narzuty, ale zbyt lekkie jak na reprezentację.
W ataku miałem tylko jedno wyjście, które zakończyło się ground double play.


Piraci Władysławowo 25:3 Pasikoniki Warszawa
W meczu o piąte miejsce od samego początku atakujemy jak szaleni, skutkiem czego jest ponad 10-obiegowa przewaga już po pierwszej zmianie. Dalej stopniowo dokładamy obiegów.
Zagrałem cały mecz na 1 bazie. W obronie 1 samodzielny aut, złapane jedno trudne podanie oraz 1 double play. Poza tym bez błędów.
W ataku:
HBP
HBP
2-base hit
2 baza po errorze
Strike out
Ponadto 4 runy.

I tak zakończył się nasz turniej. Po dwóch porażkach w grupie, przyszło nam się zmierzyć o 5 miejsce, gdzie pewnie wygrywamy. Turniej zwycięża Polska U-23, a drugie miejsce zajmuje Polska U-18. Świetny turniej dobiegł końca. Moja gra w normie. 2 hity na 8 wejść dają mi średnią AVG .250. Mimo wszystko jestem pełen optymizmu przed I Ligą.

---

Apropo!
Nieco wyjaśniła się sytuacja z I Ligą. Demony Miejska Górka nie biorą udziału, więc w lidze wystąpią:
Piraci Władysławowo
KSB Wrocław II
Rawa Katowice
Gepardy Żory.

Terminy meczy raczej kluby same między sobą dogadują. Każdy z każdym gra mecz i rewanż. Na koniec sezonu będą play-offy. Nasz pierwszy dwumecz ligowy rozegramy zostanie 20 maja w Miejskiej Górce, przeciwko KSB Wrocław II.

Już nie mogę się doczekać. 
Kocham Baseball :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz