poniedziałek, 18 października 2021

Ostatnie mecze w roku 2021


To jest już niestety koniec. 12.  sezon na polskich boiskach  i 16. rok gry w baseball dobiega końca. W minioną sobotę, 16 października rozegraliśmy ostatnie mecze Bałtyckiej Ligi Baseballu w tym  roku. Jako gospodarze graliśmy przeciwko Falcons Łódź na boisku we Wrocławiu. To był dziwny i jednocześnie bardzo udany sezon, ale na szersze podsumowanie przyjdzie jeszcze czas. Dziś zapraszam  na krótkie podsumowanie tych ostatnich dwóch meczy. 

Falcons Łódź - Rawa Katowice 0:14

Pierwszy mecz pod naszą kontrolą od początku do końca. Zagraliśmy 5 zmian. Cały mecz spędziłem na 1 bazie. 2 fly auty i zero błędów. 

W ataku: 
1-base hit
BB
2-base hit
BB
1 stolen base
4 runy



Rawa Katowice - Falcons Łódź 18:3
Drugi mecz podobnie jak pierwszy pod naszą kontrolą od początku do końca. W ataku nadal świetnie i to każdy zawodnik naprawdę nieźle odbijał. W obronie zabrakło koncentracji w kilku momentach i stąd utrata 3 obiegów. Nie mniej udało się zakończyć mecz po 4 zmianach przewagą. Cały mecz spędziłem na 1 bazie. Bez błędów i bez samodzielnych autów. 

W ataku: 
Pop aut
1- base hit
1-base hit
2-base hit
2 RBI
2 stolen base
3 runy


Mecze jak widać bardzo dobre pod względem statystyk. Można powiedzieć, że te mecze podreperowały mi statystyki, ale najważniejsze co chcę napisać to to, że jestem bardzo głodny gry i niesamowicie smuci mnie fakt, iż teraz czeka nas przerwa do kwietnia.... No nic. Trzeba dobrze przepracować zimę i wrócić wiosną jeszcze silniejszym. Kocham Baseball!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz