poniedziałek, 12 września 2022

Najgorsze mecze w moim wykonaniu od....


Nie pamiętam tak słabych meczy w ataku w swoim wykonaniu. Próbowałem nawet trochę poszukać i znalazłem słabą dyspozycję w 2020 roku, ale jednak pomimo dużej ilości strike outów, jaki hit się zdarzył. Lub jak już w kolejnym dwumeczu nie było hita, to chociaż były jakieś wolne bazy. Nie najlepiej rozpocząłem rundę jesienną, jednak pierwsza część sezonu była bardzo dobra w moim wykonaniu. Mam nadzieję, że to tylko wypadek przy pracy i teraz już po prostu "wejdę w sezon", ale wszystko okaże się w najbliższą sobotę, kiedy czekają nas kolejne dwa mecze z Demonami Miejska Górka. Jedno mogę powiedzieć - to najgorsze moje mecze w ataku w Rawie Katowice w życiu. Ale może po prostu takie dni niemocy raz na jakiś czas się zdarzają Mam nadzieję, że to tylko wypadek przy pracy. 

Centaury II Warszawa - Rawa Katowice 1:10
Mecz pod naszą całkowitą kontrolą. Rozegraliśmy pełne 7 zmian i mecz stał na dość dobrym poziomie o czym świadczy czas jego trwania - zaledwie 2 godziny. Cały mecz spędziłem na 1 bazie. 1 fly aut za plecy, jedno podanie od ziemi, poza tym bez błędów. W obronie nie mam sobie nic do zarzucenia. 
Atak:
SF. 1 RBI
SO
Pop aut
SO


Rawa Katowice - Centaury II Warszawa 4:8
Nie mogę powiedzieć, że ten mecz nie był do wygrania, bo szanse były, jednak trzeba oddać, że Centaury zagrali  znacznie lepiej w obronie. W obronie jednak i my radziliśmy sobie tego dnia bardzo dobrze, więc w tym meczu o wyniku zdecydowało to co powinno decydować, czyli... odbijanie. Centaury lepiej radzili sobie na pałce w drugim meczu i zasłużenie wygrali. W obronie spędziliśmy 6 zmian (mecz 7 zmian). Cały mecz spędziłem na 1 bazie. Zero błędów. Jeden nieudany diving catch za plecy, jeden udział w double-play 2-1. 
Atak: 
SO
Groundaut
Groundaut
SO

Te mecze to już historia i ja również chcę o nich zapomnieć i skupić się na kolejnych, bo jeszcze dużo meczy przed nami, a kolejne jak już wspomniałem do Demony, więc również bardzo wymagający przeciwnik, ale priorytet to odblokowanie się na pałce. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz