czwartek, 6 czerwca 2013

Anioły na boisku - Angels in the Outfield (1994)


Czas trwania: 1 godz. 42 min.
Gatunek: Familijny, Komedia, Sportowy
Premiera: 15 lipca 1994
Produkcja: USA
Reżyseria: William Dear

Młody chłopiec trafia do rodziny zastępczej. Ojciec obiecuje mu, że gdy najgorsza drużyna baseballowa w lidze zdobędzie mistrzostwo, to ojciec po niego przyjedzie. Chłopiec zaczyna więc modlić się o zwycięstwo drużyny. Modlitwa 11-letniego chłopca o wygranie jego drużyny baseballowej pucharu, może się spełnić dzięki aniołom. 

Muszę przyznać, że to chyba jeden z moich ulubionych filmów baseballowych. To właśnie m. in. dzięki niemu zakochałem się w baseballu, gdy mając zaledwie kilka lat pierwszy raz go obejrzałem. Oglądając go niedawno aż się wzruszyłem.  
Sięgając wstecz pamięcią do czasów dzieciństwa, ten film jako pierwszy cisnął by mi się na usta gdybym pomyślał o baseballu. Gdy byłem mały kochałem ten film, nagrałem go sobie na VHS i oglądałem bardzo wiele razy.
Sam film jest niczego sobie. Bardzo oryginalny scenariusz, gwiazdorska obsada. Momentami zabawny, momentami wzruszający.
Wspaniałe kino familijne! Polecam każdemu!

EDIT 2024-01-22
Absolutny klasyk, jeden z filmów od którego zaczęła się moja miłość do baseballu. Niesamowite kino dla każdego, świetny film familijny. Gorąco polecam. Bawi tak samo jak kiedyś. 9/10!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz