sobota, 15 czerwca 2013

Gra o miłość - For Love of the Game (1999)


Czas trwania: 2 godz 17 min
Gatunek: Melodramat, Sportowy
Premiera: 12 maja 2000 (Polska); 15 września 1999 (świat)
Produkcja: USA
Reżyseria: Sam Raimi

Gwiazdor baseballu przeżywa życiowy kryzys. W sporcie osiągnął wszystko. Teraz jednak jako weteran nie może pogodzić się z tym, że jego sława i dokonania odchodzą w zapomnienie. Opuszcza go kobieta jego życia, ale on - sportowiec z krwi i kości - nie poddaje się.

Na film po raz pierwszy trafiłem skacząc po kanałach. Leciał wówczas na TVN7. Potem zakupiłem oryginał i obejrzałem w całości. Film bardzo długi, opowiadający dość prawdziwą historię. Nie jest to kolejna historyjka o drużynie, od zera do bohatera. Tutaj akcja toczy się wokół jednego bohatera. Film można rzec po prostu piękny. Nie podoba mi się oficjalny polski tytuł. Moim zdaniem o wiele lepiej by się prezentował: "Z miłości do gry".

EDIT 2024-01-22
W końcu po latach ponownie obejrzałem ten film na oryginalnej płycie DVD i muszę przyznać, że naprawdę trzyma poziom. Pomimo iż to dość prosta historia to podoba mi się ta cała otoczka meczu baseballowego i wspomnień. Naprawdę super film baseballowy. 9/10.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz