środa, 12 czerwca 2013

Miłosna Zagrywka - Fever Pitch (2005)


Czas trwania: 1 godz 43 min
Gatunek: Dramat, Komedia, Romans, Sportowy
Premiera: 16 września 2005 (Polska); 8 kwietnia 2005 (świat)
Produkcja: Niemcy, USA
Reżyseria: Bobby Farrelly, Peter Farrelly

Ben spotyka Lindsey. Zakochują się w sobie. Wszystko wydaje się być wspaniałe. Jednak ich przyszłość staje pod znakiem zapytania, kiedy to rozpoczyna się nowy sezon baseballowy i Lindsey odkrywa coś czego dotąd nie wiedziała o Benie - jego obsesję na punkcie drużyny Boston Red Sox.

Fakt iż dawno oglądałem ten film, drugi fakt jest taki iż oryginalną płytę dvd kupiłem niegdyś w jednym z supermarketów za 20zł. Pamiętam, że film wywarł na mnie pozytywne wrażenie, podobał mi się. Romantyczna opowieść z baseballem na pierwszym planie. Jako ciekawostka dodam, iż film został nakręcony na podstawie powieści Nicka Hornby'ego pt. "Futbolowa gorączka". Powieść ta opowiada o miłości do... piłki nożnej. Amerykanie przekabacili dzieło na baseball. Jak wyszło? Fanom baseballu na pewno się spodoba.

EDIT  2023-11-07
Film ten w całości  oglądałem w 2018 roku, czyli bagatela 15 lat temu. Fragmentami także na zgrupowaniu Rawy w 2014 roku, a że obecnie jestem na etapie odświeżania sobie baseballowych pozycji - to padło właśnie na Miłosną Zagrywkę. Muszę przyznać, że film zrobił na mnie ogromne wrażenie. Powiem więcej przerósł moje oczekiwania. Naprawdę kawał dobrego kina nie tylko dla fana baseballu. Po prostu jako komedia romantyczna sprawdza się mega. 15 lat temu dałem mu 8/10, ale po ostatnim seansie podwyższyłem ocenę na 9/10.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz