poniedziałek, 3 marca 2014

Nowy sezon - nowe wyzwania!

Wielkimi krokami zbliża się nowy baseballowy sezon na który już czekam z wytęsknieniem. Będzie to sezon nie jako wyjątkowy dla mnie, a to dlatego że będę grał równocześnie w trzech drużynach baseballowych!


KSSP Bełchatów podobnie jak w zeszłym roku będzie rozgrywać mecze towarzyskie z innymi młodymi drużynami. Mimo wszystko zamierzamy rozegrać więcej meczy niż przed rokiem, ale zobaczymy jak to wszystko się ułoży czasowo. Póki co skupiamy się na rekrutacji do drużyny, która już niedługo.

Piraci Władysławowo niestety nie wystartują w rozgrywkach I ligi z powodów finansowych i przede wszystkim kadrowych. Niestety nie mielibyśmy pewnego składu, a wszyscy wiemy jak to się skończyło przed rokiem. Jedyne co nam pozostanie to mecze towarzyskie, ze 3 wyjazdy w ciągu roku.

Mecze towarzyskie z KSSP i Piratami to jednak dla mnie za mało. Chciałem koniecznie grać w polskiej lidze baseballowej, nie chciałem stagnacji... dlatego też zacząłem rozglądać się za nowym klubem. Ostatecznie wybór był między Feniksami Warszawa oraz Rawą Katowice. Wybrałem Rawę Katowice, gdyż jako KSSP mamy przyjacielskie stosunki z tą drużyną, już się nieco znamy i myślę, że ja wraz z Arkiem możemy pomóc drużynie w osiągnięciu wysokiego miejsca w lidze.

Dlatego też ten sezon zapowiada się niezwykle pasjonująco. Dodatkowo Rawa Katowice będzie grać zarówno w I lidze baseballowej jak i w Śląskiej Lidze Baseballowej. To oznacza prawdziwe multum meczy, a przecież gra w baseball to moja miłość, pasja i sens życia. Niestety z powodu studiów z pewnością nie uda się zaliczyć wszystkich meczy, ale zrobimy wszystko co w naszej mocy, aby być na niemalże wszystkich!

Już sam marzec będzie mega ciekawy. Trochę się boję o formę, bowiem samych elementów baseballowych w okresie zimowym trenowaliśmy niewiele. Od listopada trenowałem głównie siłowo i zauważyłem efekty już podczas treningu na boisku. Poza tym w lutym sporo biegałem, aby łapać kondycję na sezon. Teraz czeka nas pierwszy test. Już 15 marca udamy się do Rybnika, zagrać z Silesią Rybnik w meczu w ŚLB. Nowa drużyna, nowy przeciwnik, nowe boisko! Już się nie mogę doczekać, ale to nie koniec. W dniach 21-23 marca wraz z Arkiem i drużyną Rawy udajemy się do Żywca na zgrupowanie. Będzie to ciężki, treningowy weekend, ale dla takich weekendów warto żyć. Dodatkowo w marca planujemy w KSSP rekrutację do drużyny, a od kwietnia znów ruszamy pełną parą. Zapowiadają się cudowne miesiące. Kocham Baseball :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz